|

جناح راست پرسپولیس تماشایی تر از همیشه می شود!

حضور توامان رامین رضاییان و سیامک نعمتی در جناح راست بهترین خبر برای یحیی گل محمدی است.

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی اگرچه به خاطر مصدومیت بازی های حساسی را در هفته های اخیر از دست داد اما می تواند در 6 هفته باقی مانده حضور مثمر ثمری برای سرخ ها داشته باشد و بی شک زوج او همراه با رامین رضاییان در جناح راست می تواند برای جناح چپ تمام تیم ها خطرساز باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سیامک نعمتی که به دلیل ضعف مهدی شیری همواره در پرسپولیس به دفاع راست منتقل می شد حالا با حضور مدافعی چون رامین رضاییان این فرصت را دارد تا یک وینگر راست باشد و زوج او به همراه رامین رضاییان قطعا برای هر تیمی خطرناک است. البته اگر یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد از هر دو آن ها در ترکیب بهره ببرد. نفوذهای رضاییان و سانترهای او و قدرت دوندگی و توانایی فنی و شوتزنی نعمتی می تواند منطقه راست پرسپولیس را به منطقه ای خطرناک تبدیل کند، مگر این که یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد نعمتی را به پست وینگر چپ بفرستد یا از یکی از آن ها در پست دفاع راست بهره ببرد که بسیار بعید است.

حال باید منتظر بود و دید گل محمدی چه تصمیمی در خصوص حضور توامان نعمتی و رضاییان خواهد گرفت. گفتنی است نعمتی در بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز آمادگی خوبی داشت و یکی از گلهای پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها