|

سیدجلال با پرسپولیس تمدید می کند؟

سیدجلال حسینی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از بازی با الومینیوم و حذف پرسپولیس از رقابت های جام حذفی بود که هجمه زیادی از انتقادات متوجه کادرفنی پرسپولیس شد که چرا به جای استفاده از سیدجلال حسینی از دیگر مدافعانی بهره می برد که نیمی از توانایی های فنی کاپیتان تیم را ندارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ این انتقادات هم از رسانه ها متوجه یحیی گل محمدی و دستیارانش شد و هم در از سوی هواداران در فضای مجازی مطرح شد. منتقدان معتقد بودند که یحیی گل محمد یهمان راهی را می رود که سال ها قبل در مواجه با مهدی مهدوی کیا رفت و قرار است سیدجلال حسینی را در عین شایستگی و در حالی که از تمام مدافعان فعلی تیم یک سروگردن بالاتر است کنار بگذارد.

در ادامه راه اما طی چند روز اخیر اتفاق جالبی رخ داد. چند رسانه از تمدید قرارداد با سیدجلال حسینی خبر داده و مدعی شدند که یحیی گل محمدی در لیستی که به باشگاه داده تاکید کرده که قرارداد کاپیتان تمدید شود. این خبر که پس از گذشت 24 ساعت مثل همیشه بدون پیگیری در فضای مجازی نیز کپی شد، در حالی دست به دست چرخید که هنوز یحیی گل محمدی در خصوص بازیکنانی چون مهدی ترابی و میلاد سرلک که همین حالا نیز پیشنهادهایی از تیم های حاشیه خلیج فارس دارند تصمیم گیری نکرده است و طبق اعلام رضا درویش در آخرین مصاحبه ای که داشت هنوز لیست تمدیدی ها را نداده است.

رضا درویش در آخرین مضاحبه اش تاکید کرد که یحیی لیست بازیکنانی که قرار است از تیم های دیگر جذب شوند را به باشگاه داده اما هنوز تکلیف بازیکنان تمدیدی را مشخص نکرده و باشگاه منتظر است تا نفرات تمدیدی با نظر یحیی راهی باشگاه شوند.

حال در حالی که تکلیف نفراتی چون مهدی ترابی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و ... که یحیی گل محمدی تلاش زیادی برای حفظ آن ها دارد از سوی او مشخص نشده معلوم نیست برخی رسانه ها برچه اساسی مدعی شده اند که تنها نام سیدجلال حسینی از سوی سرمربی پرسپولیس به رضا درویش داده شده است.

به هر روی این خبر درحالی منتشر شده که هنوز منبع دقیقی برای صحت و سقم آن وجود ندارد و در حالی که بسیاری از بازیکنان تمدیدی بلاتکلیف هستند، تاکید به این موضوع از سوی چند رسانه که قرار است با بازیکنی که در چند بازی قبلی روی نیمکت نشانده شده، تمدید قرارداد شود در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

به هر روی باید منتظر بود و دید پشت پرده انتشار این اخبار چه بوده و درنهایت آیا سیدجلال حسینی در لیست تمدیدی ها قرار خواهد گرفت یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها