|

استقلال و پرسپولیس فصل آینده می توانند در لیگ قهرمانان آسیا باشند؟

استقلال و پرسپولیس که به نظر می‌رسد بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده را کسب کنند باید تلاش کنند مجوز حرفه‌ای را کسب کنند

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس امیدوارند بتوانند با مبلغ دریافتی از محل فروش بخشی از سهام این دو باشگاه موانع مالی دریافت مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا را در فصل آینده را مرتفع کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، دو باشگاه پر طرفدار پایتخت که در فصل گذشته نتوانستند مجوز حرفه‌ای AFC را دریافت کنند از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 کنار گذاشته شدند ولی آنها در تدارک آن هستند تا با حل مشکلات خود بار دیگر در این تورنمنت شرکت کنند.

استقلال و پرسپولیس که به نظر می‌رسد بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده را کسب کنند باید تلاش کنند که با بدست آوردن مجوز حرفه‌ای، تجربه تلخ حذف در سال گذشته را تکرار نکنند.

گفته می شود بخش عظیمی از موانع دریافت مجوز حرفه ای AFC  مربوط به بدهی‌های سرخابی ها بوده است و آنها باید حضور در لیگ قهرمانان آسیا این بدهی‌ها را تسویه کنند.

در چند روز گذشته مبلغ هفتصد و ده میلیارد تومان از محل از عرضه سهام سرخابی‌ها به حساب این دو باشگاه واریز شده است، این دو باشگاه فعلا اجازه برداشت این پول را نخواهند داشت و باید تحت نظر وزارت ورزش این مبلغ را هزینه کنند.

خبرهای در این زمینه به گوش می‌رسد که بخشی از این پول برای پرداخت بدهی‌های معوق استقلال و پرسپولیس هزینه خواهد شد تا بخش بزرگی از مشکل سرخابی‌های برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها