|

گزینه احتمالی پرسپولیس برای خط حمله، چند پیشنهاد از اروپا دارد!

مهاجم پیشین سرخ ها می گوید که اول باید از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کند تا بعد در مورد آن تصمیم بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

تا وقتی علی علیپور در خط حمله پرسپولیس به میدان می‌رفت، هیچ‌کس دغدغه جذب مهاجم جدید نداشت. او با هر بازیکنی می‌توانست زوج بسازد و توانایی بالایی در استارت‌های انفجاری، سرزنی، دریبلینگ و استفاده از فضاهای پشت مدافعان داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ حالا علی دومین فصل حضور در ماریتیمو   را پشت سر می‌گذارد و البته در آستانه پایان قرارداد با این باشگاه پرتغالی است. درست همین روزها هم، شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی او به پرسپولیس به گوش می‌رسد. به همین بهانه با علی مصاحبه کوتاهی داشتیم که می‌خوانید:

قراردادت با تیم ماریتیمو تمام شده؟

هنوز این قرارداد ادامه دارد اما به زودی به اتمام می‌رسد. در واقع ۲۵ اردیبهشت قراردادم تمام می‌شود و من به عنوان بازیکن آزاد می‌توانم برای آینده‌ام تصمیم بگیرم.

برنامه‌ات برای سال‌های بعد قطعی شده؟

 فعلاً تصمیم خاصی نگرفته‌ام. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

به طور کلی قصد ‌داری در اروپا به فوتبالت ادامه بدهی یا برای ادامه فوتبال به لیگ ایران برمی‌گردی؟

 حقیقت این است که چند پیشنهاد از اروپا دارم اما فعلاً از ایران پیشنهادی به دستم نرسیده و هنوز تصمیم خاصی در مورد تیم جدیدم نگرفته‌ام. به همین دلیل نمی‌توانم در این رابطه حرف بزنم و بگویم که قصد ادامه فوتبال در ایران را دارم یا قرار است باز هم لژیونر باقی بمانم.

از حضورت در تیم ماریتیمو رضایت داری؟

 فصل اول در مجموع برایم فصل بدی نبود اما این فصل فکر می‌کنم با زدن هفت گل، عملکرد خوبی در لیگ پرتغال داشتم. به همین دلیل  سرمربی و مسئولان باشگاه ماریتیمو از عملکردم رضایت دارند.

دررابطه با حضور مجددت در پرسپولیس به دلیل سابقه خوبی که در این تیم داشتی، بحث‌هایی مطرح شده است.

در صورت دریافت پیشنهاد از این تیم، باز هم به پرسپولیس برمی‌گردی؟

 وقتی پیشنهادی از پرسپولیس نرسیده طبیعی است که نمی‌توانم در این رابطه حرفی بزنم.

در رابطه با تیم ملی و گروهی که در جام جهانی در آن قرار گرفته‌ایم، چه صحبتی داری؟

 در وهله اول باید تأکید کنم در جام جهانی، هیچ گروه راحتی وجود ندارد. قطعاً بهترین تیم‌های دنیا در بزرگترین ویترین فوتبال جهان حاضر می‌شوند. تیم ملی ما هم با انگیزه‌های زیادی در جام جهانی حاضر خواهد شد و من هم به عنوان یک ایرانی، آرزو دارم بچه‌ها بتوانند بهترین نمایش ممکن را داشته باشند و پرچم ایران را بالا نگه دارند.

در خصوص تیم‌های انگلیس، امریکا و تیم سوم که قرار است از پلی‌آف به این جمع اضافه شود، حرفی داری؟

 تیم انگلیس که به هر حال اصلی‌ترین حریف ما در گروه‌مان محسوب می‌شود اما دو تیم دیگر، حریفان قدرتمندی هستند. با این حال، ایران هم تیم اول آسیاست و همه علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند که تیم ملی با انگیزه‌های زیاد، ستاره‌های سرشناس و قدرت تاکتیکی بالایی که دارد، در جام جهانی حاضر خواهد شد. من معتقدم ایران حریف راحتی برای تیم‌های دیگر نخواهد بود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها