|

رضا درویش منتظر تصمیم گل محمدی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد، آنها آمادگی دارند در صورت اعلام گل محمدی با نفرات مدنظرش تمدید کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل، پرسپولیس با اختلاف شش امتیازی با صدرنشین در رده دوم جا گرفته و در لیگ قهرمانان هم حضور ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ از سوی دیگر وضعیت تمدید قرارداد و جذب نفرات جدید هم در این تیم نامشخص است. رضا درویش اما در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی این باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی و همچنین تلاش برای قهرمانی در این فصل خبر می‌دهد.

درباره مدیران قبلی ارگان‌های نظارتی پیگیری کنند

یکی از مصائب پرسپولیس طی ماه‌ها و البته سالیان اخیر، بدهی‌های انباشته گذشته است. پرونده‌های عجیبی که بعد از انتخاب مدیر جدید رو می‌شوند و دردسر بزرگی برای باشگاه شکل می‌دهند. رضا درویش هم از این چالش دور نبوده و با حضور روی صندلی مدیریت سرخپوشان با پرونده‌های عجیبی از دوران مدیریت گذشته مواجه شده است. او البته چندی پیش در گفتگویی مدعی شده بود که باید با مدیران گذشته باشگاه برخورد شود. او در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: از من پرسیدند که بابت بدهی‌های مدیران قبلی از آنها شکایت نمی‌کنی من هم در جواب گفتم این مسایل به من ارتباطی ندارد و خود ارگان‌های نظارتی پیگیری می‌کنند.

برای دریافت مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌ها را پرداخت کنیم

پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی بزرگی بار دیگر مواجه شده است. بدهی‌های خارجی و مطالبات بازیکنان کنونی و البته نزدیک شدن به نقل و انتقالات. باشگاه چه برنامه‌ای برای پرداخت این بدهی‌ها در نظر دارد؟ مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این سوال اینطور پاسخ می‌دهد: بالاخره باید چاره‌ای پیدا کنیم، رقم بسیار سنگین است و اگر بخواهیم مجوز حرفه‌گری بگیریم اولین قدم این است که انضباط مالی داشته باشیم.

درویش با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس در این فصل که ناراحتی و گلایه هواداران را در پی داشته، غیبت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بوده، مدعی شده برای حضور در فصل آتی این رقابت‌ها فرصت کمی دارند و باید هر چه زودتر موانع را برطرف کنند: ما برای مجوز حرفه‌ای سه ماه فرصت داریم و الان هم یک کارگروهی را گذاشته‌ایم که مسائل را پیگیری کند. مسلما هواداران انتظار دارند که تیم بار دیگر فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و به عنوان نماینده شایسته ایران در این رقابت‌ها حاضر باشد. تمام تمرکز و تلاش ما هم این خواهد بود که به این هدف برسیم و باید موانع را برطرف کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها