|

کار سخت فرهاد در بازی با سپاهان؛ مهاجم هدف کیست؟

فرهاد کار سختی برای انتخاب مهاجم هدف تیمش برابر سپاهان خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری مسابقات مهاجمان آماده و نامداری را در اختیار دارد. رودی ژستد، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری 3 مهاجم نوک آبی‌پوشان هستند که به تناوب در لیگ بیست و یکم به میدان رفته‌اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در بازی گذشته آبی‌پوشان مقابل نساجی در جام حذفی اما فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم گرفت هر 3 فوروارد هدف تیمش نیمکت نشین شوند تا اینطور به نظر بیاید که در ترکیب ابتدایی استقلال بدون مهاجم بازی می‌کند.

اگرچه این نفرات در نیمه دوم به ترکیب اضافه شدند اما در نهایت استقلال مقابل نساجی به گل نرسید تا نگرانی‌هایی به‌وجود بیاید. استقلال در آخرین بازی لیگ برتر خود مقابل پیکان هم نتوانست گلی بزند و حالا خط حمله یکی از دغدغه‌های اصلی فرهاد مجیدی برای مسابقه با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر است.

در بازی دوستانه‌ای که استقلال مقابل امیدهایش برگزار کرد، در طول 90 دقیقه همه مهاجمان استقلال فرصت بازی کردن داشتند و جالب اینکه رودی ژستد، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی هر 3 موفق به گلزنی در این دیدار شدند.

آمادگی بالای این 3 مهاجم باعث شده تا مجیدی و همکارانش کار سختی برای انتخاب مهاجم هدف استقلال در بازی با سپاهان داشته باشند. در این شرایط رقابت میان مهاجمان ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام بازیکن وظیفه بازی در نوک خط حمله استقلال را پیدا خواهد کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها