|

واکنش پیشکسوت استقلال به صحبت های جنجالی مظاهری

دروازه‌بان اسبق استقلال به صحبت‌های رشید مظاهری واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

منصور رشیدی در خصوص شرایط استقلال و روند آماده سازی درتعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: امسال، سال متفاوتی برای استقلال بود چون هم سر و هم پاهای این تیم را بریدند. مهاجمان خوب تیم یعنی دیاباته و قائدی از تیم جدا شدند. در خط دفاعی هم دو مدافع میانی خوب تیم سرباز شدند و رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ وی افزود: به هرحال تیم کارش را با چند بازیکن جوان ادامه داد. با اینکه هماهنگی لازم وجود نداشت اما خوب کار کرد و خوب نتیجه گرفت. در اواسط فصل، کرونا مدتی تیم را دچار مشکل کرد. به همین خاطر از نظر روحی و بدنی افت کردند. در ادامه در چند بازی اخیر تیم آمادگی لازم را نداشت و به خصوص مقابل پیکان در لیگ برتر و نساجی در جام حذفی این مساله را دیدیم. بنابراین تعطیلی بازی‌‌های لیگ به نفت استقلال شد تا کادرفنی بتواند تیم را به خوبی جمع و جور کند. فکر می‌کنم برنامه خوبی هم در این تعطیلات دارند و ان‌شاءالله با آمادگی خوبی مسابقات را شروع کنند.

یشکسوت استقلال در مورد اینکه با شروع دوباره لیگ، آبی‌ها میهمان سپاهان در اصفهان هستند و این بازی به نوعی می‌تواند کلید قهرمانی باشد، گفت: فرهادمجیدی توانسته حواشی اطراف تیم را کم کند و اگر مشکلی پیش نیاید می‌توانند به قهرمانی برسند. الان سپاهان آماده ترین تیم ایران است و نفرات خیلی خوبی در اختیار دارد. در لیگ قهرمانان آسیا هم دیدیم که عملکرد خوبی در زمین داشتند هرچند که نتایج دلخواهشان را نگرفتند. استقلال 6 بازی مشکل دارد که سخت ترین بازی، مقابل سپاهان است.

وی تصریح کرد: البته همه تیم‌ها می‌توانند برای استقلال و دیگر تیم‌های بالای جدول مشکل ساز شوند. تیم‌های دیگر دست و پا بسته نیستند. آن‌ها کیسه بوکس تیم‌های مدعی نیستند. دیدیم که یک تیم لیگ دویی 3 تیم لیگ برتری را حذف کرد و به جمع 4 تیم رسید. یا نساجی که استقلال را حذف کرد و به فینال رفت. فینال جام حذفی با حضور دو تیمی برگزار می‌شود که در رده‌های بالای جدول نیستند و این نشان می‌دهد هیچ بازی ساده نیست. انگیزه سایر تیم‌ها برای مدعیان مشکل ساز خواهد بود.

رشیدی در خصوص مسیر قهرمانی استقلال عنوان کرد: استقلال بدون توجه به رقبا، باید از همه بازی‌های باقی مانده به خوبی امتیاز جمع کند تا به قهرمانی برسد. این کادرفنی چندسال در استقلال کار کرده و کارشان باید یک جا نتیجه بدهد. باید یک جام بگیرند. با توجه به کنار رفتن از جام حذفی هواداران انتظار دارند امسال بالاخره یک قهرمانی کسب شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و دل مردم را شاد کنند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد صحبت‌های رشید مظاهری پس از دیدار سپاهان و پاختاکور که در تمجید از نویدکیا اعلام کرد؛ "سرمربیگری علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد" و گفته می‌شود کنایه به فرهاد مجیدی است، اظهار داشت: البته در کنار این موارد تجربه هم باید در کار مربی باشد. رشید نظر خودش را گفته و ان‌شاالله که منظورش به فرهاد مجیدی نیست. او جزو دروازه‌بان‌هایی بود که خودم برای تیم امید انتخاب کردم. علاوه بر قابلیت‌های فنی، از نظر شخصیتی هم پسر آرام و خوبی است.

رشیدی گفت: امیدوارم اینطور نباشد که می‌گویند و خودش اعلام کند منظورش به شخص دیگری نبوده و فقط از سرمربی تیم خودش تعریف کرده است. اما اگر واقعا چنین قصدی داشته، این حرف‌ها درست نیست. روز اول هم گفتم که سپاهان با جذب مظاهری بهترین خرید خودش را انجام داد و او باید تمرکزش فقط روی تیم خودش باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها