|

ستاره ای که بهتر است به استقلال برگردد

به نظر می‌رسد زمان حضور مهدی قایدی در الاهلی به روزهای پایانی خود رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی فصل پیش یکی از ستاره‌های تیم فرهاد مجیدی در آسیا بود و درخشش فوق‌العاده‌اش در مرحله گروهی باعث شد تا آبی‌ها با وجود گروه دشواری که در آن قرار داشتند بتوانند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از گسترش؛ ۳ گل و یک پاس‌گل و البته نمایش تاثیرگذاری که او در این رقابت‌ها داشت باعث شد تا تیم‌های زیادی برای خرید او به صف شوند و البته در نهایت ترجیح داد به همراه احمد نوراللهی راهی امارات شود تا در تیمی که یک سرمربی ایرانی‌الاصل در آن حضور دارد به فوتبالش ادامه دهد. قایدی که در شباب بیشتر به‌عنوان وینگر به میدان می‌رفت تنها پس از گذشت سه بازی توانست هوش بالا و تکنیک نابش را به رخ رقبا کشیده و در جریان دیدار برابر شارجه با دو گل و یک پاس‌گل یک تنه تیمش را به برتری ۴ بر ۳ رساند.

حالا همه انتظار داشتند تا این ستاره تازه‌وارد این درخشش را ادامه داده و همانند ستاره‌هایی چون علی کریمی و فرهاد مجیدی بتواند یکی از ایرانی‌های موفق در لیگ امارات لقب بگیرد اما در ۱۶ بازی بعدی برای تیمش تنها دو بار دیگر موفق به گلزنی شد و به تدریج به یک نیمکت‌نشین در الاهلی بدل شد.

با شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسید شاید شرایط برای او تغییر کند اما پس از اینکه در بازی نخستین تیمش تنها ۴۵ دقیقه فرصت بازی برابر آخال ترکمنستان را پیدا کرد، در ۴ بازی بعدی حتی در لیست شباب هم قرار نگرفت و مهدی علی تصمیم گرفت به جای او از دیگر بازیکنان تیمش استفاده کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد حضور قایدی در این تیم به روزهای آخر خود نزدیک شده و نه‌تنها در آخرین بازی مرحله گروهی بلکه در ۶ بازی باقی‌مانده از لیگ امارات هم او شانس چندانی برای بازگشت به ترکیب اصلی نخواهد داشت. به‌ خصوص که شباب هم‌اکنون با اختلافی ۹ امتیازی نسبت به تیم چهارم در رتبه پنجم لیگ قرار دارد و بهتر شدن این رده بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

 اگرچه در طول فصل چندین بار از وجود پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر و حتی سلتیک اسکاتلند برای او اخباری منتشر شده بود اما با توجه به عملکردی که در این تیم داشته بعید است چنین اتفاقاتی با توجه به هشدار شدید سرمربی تیمش در انتظار او باشد.

از استقلال به عنوان یکی از مقصد های احتمالی ستاره بوشهری یاد می شود. بازگشتی که منوط به تایید فرهاد مجیدی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها