|

بازگشت بیرانوند به پرسپولیس؛ قطعی یا قرضی؟

موضوع بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس یکی از سوژه‌های داغ خبری در روزهای اخیر است.

لینک کوتاه کپی شد

از چند ماه پیش بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و البته پرسپولیس مطرح شده است. در چند روز گذشته هم نامه مذاکره باشگاه پرسپولیس با بیرانوند رسانه‌ای شد تا مشخص شود که دو طرف برای بازگشت تمایل دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ این در شرایطی است که بیرانوند در سال منتهی به جام جهانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی رقیبی سرسخت به نام امیر عابدزاده دارد و به خاطر همین می‌خواهد در تیمی بازی کند که بازیکن ثابت باشد نه اینکه مانند فصل جاری بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت تماشا کند.

در همین خصوص بد نیست بدانید باتوجه به اینکه از قرارداد بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک یک فصل مانده است این دروزاه‌بان فقط در دو حالت می‌تواند به ایران برگردد. یا باید قرارداد بیرانوند با باشگاه آنتورپ تمدید شود یا اینکه این بازیکن با قراردادی قطعی و نه قرضی از این تیم بلژیکی جدا شود. بیرانوند در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بواویشتا پرتغال حضور دارد.

طبق عرفی که در فوتبال جهان و اروپا وجود دارد، وقتی یک سال از قرارداد یک بازیکن با یک باشگاه مانده باشد و تمدید قرارداد هم صورت نگیرد بازیکن فروخته می‌شود تا برای باشگاهش درآمدزایی کند و خیلی کم پیش می‌آید که بازیکنی تا پایان قراردادش در تیمی بماند و به عنوان بازیکن آزاد از باشگاهش جدا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها