|

قائدی از الاهلی جدا شود احتمالاً شاگرد استراماچونی می شود

استراماچونی به خاطر نتایج ضعیف الغرافه در لیگ قهرمانان موقعیت خوبی در این تیم ندارد اما اگر در قطر ماندنی شود شاید قایدی را به الغرافه ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

الغرافه قطر با استراماچونی ۸ گل از الاهلی خورد و بعد از آن هم در دیداری حساس مغلوب فولاد ایران شد تا موقعیت مربی ایتالیایی به خطر بیفتد. طبعا این احتمال وجود دارد که او از الغرافه برکنار شود یا استعفا کند اما اگر در این تیم ماندنی شود هیچ بعید نیست که مهدی قایدی را هم به لیگ قطر ببرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ این دو نفر رابطه خوبی دارند و همان طور که می‌دانید مربی الاهلی به شدت علیه قایدی جبهه گرفته و قاعدتا مهدی باید از این تیم جدا شود.

از طرفی هواداران استقلال که همچنان مهدی قایدی را دوست دارند، امیدوارند او به تیمشان برگردد اما شنیدیم اولویت مهدی بازی در آن سوی آبهاست و احتمال بازگشت او به استقلال خیلی زیاد نیست. در واقع اگر استراماچونی در الغرافه بماند یکی از گزینه‌های او قایدی است اما باید دید خود این مربی ماندنی می‌شود یا نه؟ طبعا مهدی باید از الاهلی برود مگر این که مهدی علی سرمربی تیم اماراتی برود که با توجه به نتایجی که گرفته بعید است این اتفاق رخ بدهد.خود قایدی هم بی میل نیست به لیگ قطر و تیم الغرافه برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها