|

یک هافبک دیگر هم از پرسپولیس می رود!

رضا اسدی مورد توجه باشگاه‌ های تایلندی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی عجیب‌ترین خرید فصل باشگاه پرسپولیس است. شاید بتوان از خارجی‌های این تیم هم به عنوان خرید‌های عجیب و غریب یاد کرد، ولی آن‌ها هرگز رقمی که پرسپولیس برای جذب رضا اسدی پرداخت کرده را شاید به چشم هم ندیده باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ هزینه زیاد برای جذب رضا اسدی درحالی صورت گرفت که این بازیکن آمده بود تا جای خالی احمد نوراللهی، بهترین بازیکن فصل پیش پرسپولیس را پر کند. با این حال، قریب به ۷ هفته زمان برد تا مشخص شود تبلیغاتی که درباره این بازیکن شده اغراق‌آمیز است و او هافبکی نیست که بتواند کار پرسپولیس در میانه میدان را راه بیندازد.

اسدی اگرچه در ادامه فصل بهتر شده و حالا بیشتر مورد استفاده یحیی گل‌محمدی قرار می‌گیرد، ولی همچنان اختلاف فاحشی با احمد نوراللهی برای بازی کردن در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد. این مقدمه کوتاه عنوان شد تا مشخص شود میزان هزینه و عملکرد این بازیکن در پرسپولیس اصلا با یکدیگر همخوانی نداشته است. حالا چیزی به پایان قرارداد رضا اسدی با پرسپولیس باقی نمانده و همانطور که خودش پیش‌تر در پاسخ به انتقادات گفته بود فقط نیاز است چندماه دیگر با او مدارا شود. اشاره اسدی به اتمام قرارداد و خروجش از پرسپولیس است. خروجی که اکنون با یک شایعه عجیب همراه شده است. روز گذشته بود که رسانه‌ها خبر از پیشنهاد شرق آسیایی به هافبک پرسپولیس دادند و بسیاری تصور می‌کردند این پیشنهاد از لیگ‌های معتبری همچون چین، کره و یا ژاپن باشد، ولی ظاهرا لیگی که به رضا اسدی پیشنهاد داده لیگ تایلند است که سطح چندان بالایی ندارد. در این بین شایعه عجیب‌تر مربوط به پیشنهاد مالی است که ادعا شده آن‌ها با پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری هافبک جنجالی پرسپولیس را می‌خواهند. روز گذشته خبر توافق رضا اسدی با پیشنهاد جدید هم مخابره شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها