|

پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان چقدر هزینه کرده است؟

رامین رضاییان پس از مدت ها بالاخره در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

رضاییان در حالی در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت که تنها چند ساعت قبل از امضای قرارداد رسمی رامین با پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس به طور کامل از جذب او ناامید شده بود، اما در نهایت الدحیل قرارداد این ستاره را فسخ کرد و رضاییان به عنوان بازیکن آزاد رسما به پرسپولیس ملحق شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ هیچ جزئیاتی از این قرارداد فاش نشد و فقط این موضوع مشخص شد که رامین تا پایان فصل بازیکن پرسپولیس است. برخی گفتند قرارداد قرضی است و برخی هم گفتند که این قرارداد قطعی است.

روزنامه خبرورزشی، اما نقش یک هوادار متمول پرسپولیس را در انتقال رامین به پرسپولیس تاثیرگذار و پررنگ می‌داند. ماجرا از این قرار است که رضاییان به صورت قرضی از الدحیل راهی السیلیه شده بود و پس از اعلام بی نیازی این باشگاه به رامین رضاییان او، چون تحت قرارداد الدحیل قطر بود، به این باشگاه برگشت.

الدحیل که از پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس آگاه بود قصد نداشت او را بازیکن آزاد اعلام کند و خواستار بخشش دستمزد او شده بود تا بتواند از این تیم جدا شود. در حالی که گفته می‌شود رامین رضاییان برای جدایی از الدحیل قید ۳۰۰ هزار دلار (باشگاه قطری از بازیکن ایرانی‌اش درخواست تخفیف ۳۰۰ هزار دلاری کرده بود) را زده، اما ظاهرا هوادار متمول پرسپولیس به رضاییان ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده تا این بازیکن متضرر نشده و راه پیوستن او پرسپولیس هموارتر شود.

پیش از این برخی تصور می‌کردند رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس از پولش گذشته است، اما طبق ادعای خبرورزشی، او کل مبلغ قراردادش با الدحیل را به صورت کامل و با کمک هوادار پرسپولیس، گرفته است.

البته گفته شده بود تا رضاییان تا پایان فصل به صورت قرضی از الدحیل به پرسپولیس آمده و ۷ میلیارد تومان به باشگاه الدحیل و ۷ میلیارد تومان هم به خود رضاییان داده شده است. هنوز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی دراین باره موضع گیری نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها