|

رئال مادرید با این آمار قهرمان اروپا می‌ شود!

از نظر تاریخی، رئال مادرید از بخت خوبی برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در تاریخ 26 آوریل سال 2016 در استادیوم اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و فردا نیز دقیقا در همین تاریخ و در انگلیس به مصاف نماینده قدرتمند انگلیس خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در آن مقطع تیم زین الدین زیدان در خانه سیتی به تساوی بدون گل دست یافت تا همه چیز به مسابقه برگشت کشیده شود. بازی دوم نیز قرار است در تاریخ چهارم می در برنابئو برگزار شود و شش سال پیش نیز دقیقا چنین اتفاقی رخ داده بود. 

رئال مادرید در آن بازی با تک گل گرت بیل موفق به کسب پیروزی مقابل سیتی شده و به فینال لیگ قهرمانان راه یافت. فینال آن فصل در تاریخ 28 می در سن سیرو انجام و امسال نیز دقیقا در همین تاریخ، بازی نهایی در پاریس برگزار خواهد شد. بدین ترتیب رئال مادرید حداقل از نظر تاریخی از بخت قابل توجهی برای صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. در آن فصل کهکشانی ها در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی برابر اتلتیکومادرید شدند و به عنوان قهرمانی دست یافتند. 

هواداران این باشگاه امیدوارند امسال نیز این سناریو تکرار شود و آنها حدود یک ماه دیگر جشن قهرمانی را برگزار کنند. البته منچسترسیتی در فصل جاری به وضوح تیم قدرتمندتری از سال 2016 محسوب می شود و پپ گواردیولا با ستاره های خود از بخت قابل توجهی برای صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. اما به هر حال رئال مادرید نیز در مراحل قبل یک بار دیگر تخصص خود در نتیجه گیری در رقابت های اروپایی را ثابت کرد و تحت هیچ شرایطی نمی توان کارلو آنچلوتی و تیمش را دست کم گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها