|

چشم امید استقلالی ها به دنبال طلسم شکنی در اصفهان!

از آخرین گل یامگا برای استقلال 375 دقیقه می گذرد.

لینک کوتاه کپی شد

کمتر کسی انتظار داشت که کوین یامگایی که در تیم وایله بولد کلاب چندان به کار گرفته نمی شد، بتواند در استقلال و طی 21 بازی در لیگ برتر، 10 بار موفق به گلزنی شود و 3 بار هم پاس گل بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش3؛ با این وجود، یامگا تا به اینجای فصل موثرترین بازیکن تیمش بوده که روی 40 درصد از گل های تیمش نقش مستقیم داشته و همین مسئله ارزش بالای حضور این وینگر فرانسوی را در ترکیب آبی پوشان نشان می دهد.

گلزنی های متعدد یامگا باعث شده است تا انتظارات از او نیز بالا برود و در روزهایی که استقلال با مشکل گلزنی مواجه شده، این بازیکن نیز در باز کردن دروازه رقبا ناکام بوده است.

در واقع از آخرین گل کوین یامگا در جریان پیروزی دو بر یک مقابل گل گهر سیرجان 375 دقیقه می گذرد. او در این مدت برابر صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان و نساجی به میدان رفت اما نتوانست دروازه حریفان را باز کند.

یامگا که این روزها همچون سایر بازیکنان در بازی های دوستانه استقلال به میدان می رود تا آمادگی خود را حفظ کند، انگیزه های زیادی دارد تا با آغاز دوباره لیگ برتر و در تقابل با سپاهان، بتواند برای استقلال گل بزند تا ضمن پایان دادن به روزه گلزنی هایش، در این نبرد پر اهمیت برای تیمش بدرخشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها