|

ادعای عجیب مارکا اسپانیا درخصوص کیلیان امباپه!

رئال آگاه شده که امباپه در پایان دیدار با متز خبر جدایی خود از پی اس جی را اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه مدت هاست که به کانون شایعه و گمانه زنی بدل شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تابستان گذشته او رسما تقاضای جدایی از پی اس جی را مطرح کرد ولی در نهایت سران باشگاه پاریسی با این درخواست مخالفت کردند. آنها دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی رئال برای امباپه را نیز بی پاسخ گذاشتند، به این امید که در طول فصل بتوانند ستاره فرانسوی را به تمدید متقاعد کنند ولی دو ماه دیگر به اتمام قرارداد امباپه باقیمانده بدون اینکه او قراردادش را تمدید کرده باشد. مصاحبه هفته گذشته او در مورد اینکه ممکن است با پی اس جی تمدید کند، امیدواری ها در پاریس را بیشتر کرد ولی در اسپانیا با خیالی راحت به این قضیه نگاه می کنند.

امروز مارکا گزارشی در این رابطه منتشر کرد که بر این اساس، باشگاه مادریدی از قبل با امباپه به توافق نهایی رسیده ولی ستاره فرانسوی قصد ندارد 4 بازی تا پایان فصل و با وجود قطعی شدن قهرمانی تیمش، جدایی خود را اعلام کند.

 او هنوز دو بازی خانگی دیگر در پیش دارد و با توجه به وضعیت پرتنش میان باشگاه و هواداران، قصد ندارد توهین ها را به جان بخرد. طبق ادعای مارکا، مسئولان رئال مطلع شده اند که 26 روز دیگر(31 اردیبهشت) و در پایان بازی خانگی با متز، امباپه رسما خبر جدایی خود را اعلام خواهد کرد. او در این مدت سکوت اختیار کرده تا مانع تنش و حواشی بیشتر شود. امباپه قصد دارد ضمن احترام کامل به باشگاه و هواداران و تا آخرین بازی فصل، از هر گونه اظهارنظر در مورد آینده اش خودداری کند، تصمیمی که با استقبال سران رئال نیز روبرو شده است. آنها اطمینان دارند که بر اساس توافق قبلی، امباپه را برای فصل بعد در اختیار خواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها