|

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ پروژه برگشت لژیونر کلید خورد!

یکی از بازیکنانی که مورد توجه گل محمدی قرار دارد، مرتضی پورعلی گنجی است.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره خط دفاعی تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که هر ساله موقع نقل و انتقالات صحبت از پیوستنش به پرسپولیس به میان می‌آمد. مرتضی که از نفت تهران چهره شد و به تیم ملی رسید در سال‌های اخیر ترجیح داد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و به لحاظ مالی قراردادهایی به مراتب بهتر از لیگ ایران ببندد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ از زمان حضور برانکو در پرسپولیس پورعلی‌گنجی هر ساله در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار می‌گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد یا پیشنهادهای بهتر قید بازگشت به ایران را می‌زد. بعد از حرف و حدیث های مختلف، بالاخره خود مرتضی از علاقه زیادش به پرسپولیس و بازی در این تیم پرده برداشت و اعلام کرد به شدت پرسپولیسی است و قطعا روزی در این تیم بازی خواهد کرد. این بازیکن در نفت تهران شاگرد یحیی گل محمدی بود و ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با سرمربی سرخ پوشان دارد. بعد از پایان لیگ بیستم و با قطعی شدن جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس، یحیی به شدت به دنبال جذب یک مدافع وسط مطمئن می‌گشت؛ چه کسی بهتر از پورعلی‌گنجی؟!

در تابستان امسال  سرمربی پرسپولیس صحبت‌های مقدماتی را با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد تا مرتضی بعد از پایان لیگ چین به پرسپولیس بیاید. نکته جالب اینکه مرتضی برخلاف دفعات قبل از بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس استقبال کرده بود و به یحیی اعلام کرد بعد از اتمام بازی‌های شنزن در لیگ چین به تهران می‌آید و مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد. اما یک مصدومیت بد موقع همه قول و قرارها را برهم زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها