|

علت خط خوردن قائدی و نوراللهی از لیست شباب الاهلی مشخص شد

نشریه اماراتی با بیان نقاط قوت شباب الاهلی در چند بازی گذشته در لیگ قهرمانان آسیا دلیل خط خوردن دو بازیکن ایرانی تیم را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان در دو بازی اخیر تیمشان از لیست شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا 2022 خط خوردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ کنار رفتن همزمان دو بازیکن ایرانی از لیست آسیایی شباب الاهلی باعث شده تا شایعات زیادی درباره آینده این دو بازیکن ملی پوش ایرانی مطرح شود.

نشریه «الاتحاد» امارات امروز در گزارشی به دیدار آخر شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد خوزستان پرداخت و دلایل خط خوردن قائدی و نوراللهی را بیان کرد.

طبق گزارش این رسانه اماراتی مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به دلیل درخشش عمر عبدالرحمن ستاره اماراتی در ترکیب تیم و درخشش کارتابیا هافبک آرژانتینی که 5 گل تا اینجای رقابت ها به ثمر رسانده و درخشش اولسن نروژی در خط حمله ترجیح داده از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.

درخشش عمر عبدالرحمن و کارتابیا در خط میانی باعث شده تا نوراللهی جایی در خط میانی نداشته باشد و در خط حمله نیز توماس اولسن باعث شده تا قائدی جایی در خط حمله تیم نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها