|

کدام لژیونر ها در لیست گل محمدی هستند؟

هنوز مشخص نیست کدامیک از بازیکنان قدیمی پرسپولیس با پیشنهاد دوباره یحیی گل محمدی برای بازگشت مواجه شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها نگاهی به رسانه ها نشان می دهد تمام بازیکنان قدیمی پرسپولیس که طی یکی دو فصل اخیر در لیگ های حاشیه خلیج فارس توپ زده اند، بحث بازگشت شان به پرسپولیس مطرح شده و خبرهایی در مورد مذاکره باشگاه با آن ها منتشر شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ کافی است نگاهی به رسانه های مختلف داشته باشیم تا متوجه شویم نام نفراتی چون احمد نوراللهی، علی علیپور، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، علیرضا بیرانوند و حتی بشار رسن در رسانه ها مطرح شده و برخی رسانه ها مدعی شد ه اند این نفرات قرار است به پرسپولیس برگردند.

این ادعا درحالی مطرح شده که علی علیپور روز قبل در مصاحبه ای صراحتا تاکید کرد هیچ مذاکره ای با یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس نداشته و همین اظهارنظر این ابهام را ایجاد می کند کدامیک از این نفرات در لیست یحیی هستند و اصلا یحیی گل محمدی تمایلی به جذب این بازیکنان داشته و با این بازیکنان یا مدیر برنامه های آن ها مذاکره ای کرده است یا نه؟

مذاکرات برای تمدید قرارداد و جذب بازیکن طی دو سال اخیر و با حضور مدیران مختلف این گونه بوده که یحیی گل محمدی مذاکرات ابتدایی را در مورد مبلغ و مدت زمان قرارداد با بازیکنان مورد نظر یا ایجنت آن ها انجام داده و این نفرات تنها برای امضای قرارداد و دریافت پیش پرداخت راهی باشگاه شده اند. توافقی که در زمان رضا درویش هم همچنان پابرجاست و قرار است مدیرعامل و سرمربی طبق همین فرمول پیش بروند.

برهمین اساس رضا درویش در مصاحبه هایش در چند نوبت تاکید کرده نگرانی بابت تمدید قراردادها وجود ندارد چرا که همه چیز تحت کنترل یحیی گل محمدی است و سرمربی تیم قرار است نفرات مورد نظرش را برای تمدید قرارداد راهی باشگاه کند تا قرارداد آن ها تمدید شود. همان گونه که چند ماه قبل حامد لک به باشگاه رفت و درویش بدون کوچکترین اظهارنظری قرارداد این بازیکن را تمدید کرد.

برهمین اساس این ابهام این روزها مطرح می شود در حالی که نام هایی چون احمد نوراللهی، علی علیپور، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، علیرضا بیرانوند و بشار رسن برای بازگشت مطرح شده اند، اصلا آیا نام این نفرات در لیست یحیی گل محمدی هست؟ یحیی اصلا با این نفرات یا مدیر برنامه های آنها مذاکره ای انجام داده است؟

پیش تر بارها چنین اتفاقی در باشگاه پرسپولیس رخ داده و بازیکنانی مثل وحید امیری، مهدی ترابی و ... بعد از لژیونر شدن دوباره به پرسپولیس برگشته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی