|

جنگ بقا و قهرمانی؛ شش بازی مهم پیش روی پرسپولیس

اکثر رقبای پرسپولیس در هفته های باقی مانده لیگ در نیمه پایینی جدول رده بندی قرار گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

نگاهی به برنامه بازی های پرسپولیس در 6 هفته باقی مانده تا پایان رقابت های لیگ نشان می دهد اکثر حریفان پرسپولیس در نیمه پایین جدول حضور دارند. پرسپولیس از هفته بیست‌ و پنجم تا سی‌ ام به ترتیب برابر پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور، پدیده و فجرسپاسی قرار می‌گیرد و طبق جدول زرد پوشان سپاهان، تنها حریف بالانشین پرسپولیس محسوب می‌ِشوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به جز سپاهان که در فاصله 5 امتیازی سرخ ها قرار گرفته و  پیکان و ذوب آهن که در میانه جدول ( به ترتیب در رتبه های هفتم و نهم) حضور دارند، تیم های تراکتور، فجرسپاسی و شهر خوردو جزو چهار تیم پایین جدول محسوب می شوند. 

جدال هایی که از یک سو می تواند بازی های آسانی تلقی شود و از یک سو با توجه به این که این تیم ها برای بقا در لیگ می جنگند می تواند کار را برای یحیی و شاگردانش سخت تر کند. به هرحال پدیده و فجرسپاسی، دو تیم آخر جدول در دو بازی پایانی روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرند و برای نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس و ماندن در لیگ، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت مگر آن که تا روز بازی با پرسپولیس تکلیف شان برای ماندن یا سقوط مشخص شده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها