|

استقلالی ها نگران فسخ قرارداد خارجی هایشان هستند؟

گابریل پین، مربی ایتالیایی آبی‌پوشان تنها عضو خارجی تیم استقلال است که در تعطیلی پنج‌روزه این تیم به کشورش سفر کرد تا چند روزی استراحت کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال درحالی برای برگزاری دیدار مقابل سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر خود را آماده می‌کند که با دستور کادرفنی تمامی اعضای این تیم از بازیکن و مربی گرفته تا سرپرست همگی ممنوع‌المصاحبه شده و تمامی استقلالی‌ها تا قبل از بازی با سپاهان از اظهارنظر درباره شرایط تیم و هر موضوع دیگری در رسانه‌ها منع شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ از سوی دیگر گابریل پین، مربی ایتالیایی آبی‌پوشان تنها عضو خارجی تیم استقلال است که در تعطیلی پنج‌روزه تمرینات این تیم به کشورش سفر کرد تا چند روزی استراحت کند. با این حال هنگام بازگشت این مربی به ایران، وی مدارکی برای باشگاه استقلال ارسال کرد که نشان می‌داد به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین دلیل بازگشت او به تاخیر افتاد.

البته در این بین برخی اتفاقات دیگر هم رخ داد که حاکی از آن بود که شاید پای برخی مسائل عدم‌بازگشت مربی ایتالیایی در میان است؛ مواردی مانند عدم‌پرداخت مطالبات باشگاه به پین در موعد مقرر یا اختلافات عمیق بین مدیربرنامه‌های ایرانی این مربی با فرهاد مجیدی. در این بین نیز در روزهای گذشته هربار خبر جدیدی درباره تاریخ بازگشت این مربی به میان آمد و حتی برخی نیز بازگشت پین را منتفی دانستند اما در هر صورت طبق شنیده‌ها این مربی با پایان دوران بیماری خود و منفی‌شدن تستش قرار است تا پایان هفته به ایران برگردد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

یکی از اعضای کادرفنی استقلال در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «از مشکلات فی‌مابین خبری ندارم اما شنیده‌ام وی امشب به تهران بر می‌گردد. درباره شایعاتی که درباره مشکلات مالی شنیده می‌شود هم باید بگویم حرف و حدیث همیشه وجود دارد اما خودش پاسخ تستش را فرستاد که کرونا گرفته و از آنجایی که دو روز دیرتر رفته بود، از همان اول گفته بود یکی، دو روز دیرتر می‌آید. در هر صورت در پروازها از آنجایی که سفر در یک محیط بسته و به تناوب انجام می‌شود، مسافران در خطر هستند، بنابراین باید از سلامتی افراد مطمئن شد تا به این وسیله جان هیچ مسافری تهدید نشود.»

در رابطه با اختلاف به وجود آمده بین مدیربرنامه‌های ایرانی پین و سرمربی استقلال، روز گذشته جلسه‌ای بین این فرد با معاون حقوقی باشگاه استقلال برگزار شد تا در این بین برخی سوءتفاهم‌های ممکن برطرف شود. سمیعی بعد از این جلسه عنوان کرده بود هم مدیربرنامه‌های ایتالیایی و هم مدیربرنامه‌های ایرانی پین اعلام کردند این مربی به‌زودی برمی‌گردد و پول را به خودش پرداخت کنید. چهار بازیکن خارجی استقلال هم در تعطیلی لیگ برتر در ایران ماندند و از روز اول در تمرینات تیم استقلال شرکت کردند.

درباره خطر فسخ قرارداد بازیکنان خارجی استقلال همراه با پین نیز به‌خاطر عدم دریافتی به‌موقع مطالبات این افراد، طی روزهای اخیر برخی شایعات دیگر هم منتشر شده بود اما باشگاه استقلال در روزهای اخیر بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و مربی خارجی خود را به آنها پرداخت کرد.

گفتنی است بازیکنان و مربی خارجی استقلال، پیش از این رقم قابل‌توجهی از مطالبات خود را دریافت کرده بودند و با پرداختی جدید، دریافتی آنها طبق موعد مقرر در قرارداد به میزان حدنصاب رسید. این درحالی است که طبق برنامه‌ریزی باشگاه، قرار است تا قبل از دیدار با سپاهان، 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان داخلی استقلال به آنها پرداخت شود.

استقلالی‌ها درحالی خود را برای دیدار با سپاهان آماده می‌کنند که فقط سیلوا محروم است و هیچ بازیکن مصدومی در ترکیب استقلالی‌ها حضور ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها