|

پیش بازی منچسترسیتی-رئال مادرید؛ پپ به حریف محبوبش رسید!

دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید امشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب دیدار‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید امشب ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچستر سیتی، در گروه A قرار داشت و با تیم‌های پاری سن ژرمن، لایپزیگ و کلوب بروژ همگروه بود.

سیتیزن‌ها با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه A قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

منچستر سیتی و اسپورتینگ لیسبون

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اسپورتینگ لیسبون به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت سیتیزن‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر این تیم پرتغالی را حذف کنند.

تیم فوتبال منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم اتلتیکومادرید رفت و توانست در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

 

سیتی - اتلتیکومادرید

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید، در گروه D قرار داشت و با تیم‌های اینتر، شریف مولداوی و شاختار دونتسک همگروه بود.

رئالی‌ها با کسب ۱۵ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه D قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت مادریدی‌ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ کشتی میلیاری پاریسی‌ها را در برنابئو غرق کنند.

 

رئال مادرید و پاری سن ژرمن

تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم چلسی رفت و توانست در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۴ این تیم را شکست دهد و انتقام شکست سال قبل را از آبی‌های لندنی بگیرد.

 

رئال - چلسی

این ۲ تیم تاکنون ۶ بار در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته اند، که سهم سیتزن‌ها ۲ برد و سهم رئالی‌ها ۲ برد بوده است. ۲ دیدار هم با نتیجه تساوی بین این ۲ تیم به اتمام رسیده است.

رئال مادرید با کسب ۱۳ قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. شاگردان گواردیولا هم فصل قبل به فینال مسابقات لیگ قهرمانان راه پیدا کردند، اما نتوانستند مقابل چلسی به پیروزی برسند.

 

رئال مادرید - منچسترسیتی

کریم بنزما با به ثمر رساندن ۱۲ گل در ۹ بازی بهترین گلزن رئالی‌ها به شمار می‌رود. در آنسوی میدان ریاض محرز هم با به ثمر رساندن ۶ گل در ۱۰ مسابقه بهترین گلزنی سیتزن‌ها به شمار می‌رود.

ترکیب احتمالی

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها