|

مصدومیت فوق ستاره پرسپولیس جدی تر شد؛ احتمال سفر به خارج از کشور برای عمل!

پرسپولیسی ها تمرینات خود را برای تقابل با پیکان ادامه می‌دهند، اما وحید امیری باتوجه به غیبت در تمرینات این تیم، در این بازی هم حضور ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

امیری در بازی مقابل کره‌جنوبی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده و به‌تازگی تمرینات انفرادی‌اش را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان بدنساز پرسپولیس استارت زده است اما همچنان از شرایط حضور در تمرینات گروهی قرمزها به دور است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ مهره های چهارم و پنجم کمر امیری به شدت آسیب دیده و درد امان او را بریده است. درد از ناحیه کمر او به ران و زانو و ساق پا و انگشت پای راست و چپش می زند و امکان بازی کردن را از او گرفته است. امیری دو فصل پرفشار را در پرسپولیس و تیم ملی گذرانده و همین عامل باعث مصدومیت وحید امیری شده است. حتی شنیده شده وحید امیری در پرواز کره به تهران تمام مدت پرواز و ساعتها ایستاده بوده تا درد نکشد یا کمتر درد بکشد.

گفته می‌شود به تازگی برخی دوستان نزدیک به وحید پیشنهاد داده اند با توجه به اینکه فناوری و تجهیزات پزشکی لازم در داخل کشور برای درمان مصدومیتش از ناحیه کمر وجود ندارد، وحید امیری به کشورهای اروپایی و مخصوصا آلمان سفر کند تا بتواند در یکی از کلینیک‌های مجهز این کشور مراحل درمانی لازم را سپری کند، در غیر اینصورت ممکن است تشدید این مصدومیت در بازی‌های آینده باعث شود این بازیکن خلاق و پرتلاش جام جهانی 2022 قطر را از دست بدهد.در روزهای گذشته و پس از مراحل درمانی و تمرینات انفرادی که این بازیکن تاکنون پشت سر گذاشته هنوز کادر پزشکی قرمزها گزارشی از میزان آمادگی او منتشر نکرده و مشخص است او هنوز از فرم مطلوبی که پیش از این برخوردار بود کاملا فاصله دارد.

آنچه مشخص است امیری در حال حاضر به یک مشاوره درست برای درمان مصدومیتش نیاز دارد و اگر کادر فنی قرمزها قصد دارند این بازیکن را در فصل آینده سرحال و آماده در اختیار داشته باشند باید نگاه واقع بینانه‌ای به مصدومیت امیری داشته باشند تا او بتواند علاوه بر حضور در جام جهانی به پرسپولیس هم در فصل آینده کمک کند. به نظر می‌رسد سیاست سکوت باشگاه پرسپولیس و کادر پزشکی این تیم درباره مصدومیت وحید امیری و میزان دوری او از میادین، جلوگیری از شوک جدیدی به هواداران این تیم بود. باید منتظر ماند و دید در ادامه این وینگر ملی‌پوش پرسپولیس چه تصمیمی برای ادامه روند درمانی خود اتخاذ خواهد کرد و آیا حاضر خواهد شد برای بازگشت به میادین راهی اروپا شود یا در تهران روند درمانی اش را ادامه می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها