|

سکوت پرسپولیس در مورد وضعیت ستاره مصدوم!

وحید امیری همچنان دور از تمرینات است و کادر پزشکی پرسپولیس هیچ توضیحی از وضعیت این بازیکن نمی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی تا چند روز دیگر باید مقابل پیکان صف آرایی کند که همچنان وحید امیری بزرگ ترین غایب این تیم است و عجیب این که هیچ کس هم نمی داند شرایط این بازیکن چیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از گسترش؛ دکتر حقیقت مسئول کادر پزشکی پرسپولیس چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد امیری مشکلی برای همراهی تیم نداشته و مقابل پیکان بازی می کند و جالب این که ۲۴ ساعت بعد در چرخشی ۱۸۰ درجه ای گفت شرایط امیری برای بازی با پیکان مبهم است. اظهارنظرهای نسنجیده و مبهمی که مشخص کرد پزشکان پرسپولیس هم نمی دانند با چه شرایطی روبرو هستند و به همین دلیل حالا سکوت کرده اند.

سکوتی که باعث شده شایعات زیادی در مورد ستاره ملی پوش پرسپولیس در محافل فوتبالی به گوش برسد که آخرین آن ها سفر او به خارج از کشور برای مداوای پای مصدوم خود است که در غیر اینصورت ممکن است تشدید این مصدومیت در بازی‌های آینده باعث شود این بازیکن خلاق و پرتلاش جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست بدهد!

به راه افتادن این همه شایعه همه و همه ناشی از سیاست سکوتی است که به نظر می رسد از کادر فنی به کادر پزشکی هم سرایت کرده است. در حالی که این سیاست شاید برای کادرفنی در برابر تعویض ها، لیست خرید و فروش بازیکن و ترکیب جواب داده و مربیان پرسپولیس به جایی رسیده اند که دیگر هیچ کس را شایسته پاسخگویی به تصمیمات خود نمی بینند اما این سکوت کادر پزشکی و مربیان پرسپولیس در قبال میزان واقعی مصدومیت وحید امیری درنهایت می تواند منجر به شوک عجیب و غیرقابل باوری به هواداران پرسپولیس و جامعه فوتبال شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی