|

فوق ستاره PSG در فهرست فروش!

به ادعای اکیپ، پاریس نیمار را در فهرست فروش قرار می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شکست پی اس جی از رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، مثل یک شوک بزرگ برای مدیران باشگاه و هواداران بود. کادر فنی و بازیکنان نیز تصور نمی کردند پس از برتری 1-0 بازی رفت و پیش بودن تا دقیقه 62 بازی برگشت، به یکباره سه گل دریافت کنند و حذف شوند. به این ترتیب قهرمانی چمپیونزلیگ پاریسی ها همچنان در حد رویا باقی ماند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پی اس جی سه روز پیش توانست قهرمانی خود در لیگ فرانسه را قطعی کند اما این موفقیت باعث خوشحالی هواداران نشد و آنها از دقیقه 75 ورزشگاه را به نشانه اعتراض ترک کردند. مدیران باشگاه نیز قصد دارند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم را برکنار کرده و آنتونیو کونته را جایگزین کنند اما این تنها تغییر و تحول پی اس جی نخواهد بود.

طبق ادعای اکیپ، حداقل 5 بازیکن سرشناس فعلی باید تیم را در تابستان ترک کنند و جالب اینکه یکی از آنها نیمار است. گران ترین خرید تاریخ باشگاه، فصل گذشته قراردادش را تا 2026 تمدید کرد ولی مصدومیت های متوالی و حواشی بیرون زمین او مدیران باشگاه را خسته کرده و اگر پیشنهاد خوبی برای او دریافت کنند، مشکلی با فروش او نخواهند داشت. نیمار در تمام بازی های اخیر پی اس جی از سوی هواداران هو شده بود.

همچنین یولیان دراکسلر، لئاندرو پارِدِس، کورزاوا و تیلو کِرِر نیز دیگر بازیکنانی هستند که در فهرست فروش قرار خواهند گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها