|

PSG به ام باپه امیدوار شد!

پاری سن ژرمن برای متقاعد کردن کیلیان ام باپه به تمدید قرارداد امیدوار شده و مذاکرات مدیران پی اس جی با مادر ام باپه مثبت پیش رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد کنونی کیلیان ام باپه در پایان فصل با پاری سن ژرمن تمام می‌شود و رسانه‌های اسپانیایی اطمینان دارند مقصد آینده این مهاجم 23 ساله فرانسوی، رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فائزه العماری، مادر و نماینده ام باپه اخیرا به قطر سفر کرده و مذاکرات او با ناصر الخلیفی در دوحه، خیلی خوب پیش رفته است. پی اس جی برای متقاعد کردن ام باپه، پیشنهاد قراردادی دو ساله با بند فسخی که از پایان فصل 23-2022 قابل فعال سازی است، ارائه می‌کند. پاری سن ژرمن می‌خواهد در سال جام جهانی قطر، ام باپه را همچنان در ترکیب خود داشته باشد.

از طرفی رئال مادرید می‌خواهد کیلیان ام باپه را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ خود تبدیل کند و پاری سن ژرمن برای حفظ ستاره خود، باید حداقل پیشنهادی برابر با پیشنهاد رئال مادرید ارائه کند. تمایل ام باپه برای بازی در رئال مادرید بر کسی پوشیده نیست اما از طرفی او اخیرا اعلام کرده برای آینده‌اش تصمیم‌گیری نکرده است. اگر پاری سن ژرمن بتواند ام باپه را حفظ کند، رئال مادرید و به خصوص فلورنتینو پرز با ضربه‌ی سنگینی مواجه می‌شوند به‌خصوص اگر ارلینگ هالند، دیگر هدف کهکشانی‌ها راهی منچسترسیتی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها