|

پیشکسوت استقلال: کمک‌ هایی که به پرسپولیس شده یکی یکی رو می شود!

محمد نوری اعتقاد دارد با برد استقلال برابر سپاهان این تیم 80 درصد مسیر قهرمانی را طی می کند

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری درباره وضعیت این روزهای استقلال صحبت کرده است.

به گزارش «شایانیوز»- محمد نوری در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و پاداش‌های نجومی به برخی افراد به میزان گفت:

از این بابت بسیار ناراحت هستم. یکسری بازیکن هستند که مردم با آن‌ها در جام جهانی ۹۸ خاطره دارند از جمله بازی با استرالیا و آمریکا، اما دیگر آن زمان تمام شد و منطقی نیست بخواهند از آن دوره نان در بیاورند.

وی افزود:

هر کسی در هر دوره‌ای فوتبال بازی می‌کند و خاطره سازی می‌کند بعد از آن دیگر تمام می‌شود و اگر می‌خواهد مقامی در فوتبال بگیرد باید فدراسیون نگاه به رزومه فرد بیندازد. اکنون ما کسانی را داریم که رزومه خوبی دارند و کرایه ندارند به تمرین بیایند، اما برخی فکر می‌کنند تافته جدا بافته هستند. همه در این فوتبال زحمت کشیده‌اند و دلیل نمی‌شود یک نفر با گل زدن به استرالیا بخواهد نان در بیاورد. این دست افراد به بقیه پیشکسوتان توهین هم می‌کنند.

پیشکسوت استقلال در این رابطه افزود:

مقصر این اتفاقات فدراسیون فوتبال است. فدراسیون می‌گوید که ما پول نداریم! پس چگونه به این افراد پول می‌دهد؟ این دوستان قدیم از این فوتبال پول در آوردند حالا هم کیسه به جیب فدراسیون دوخته‌اند و ماهی ۱۰۰ میلیون به جیب می‌زنند که اصلا روا نیست و متاسفانه هیچ ارگانی هم نظارت نمی‌کند. اینکه به عنوان مدیر یا سرپرست روی نیمکت تیم ملی می‌نشینند باید افتخار کنند و بجنگند نه اینکه جیبشان را پر کنند. مقابل کامبوج و هنگ کنگ برنده شدیم یک عده پاداش گرفتند، انگار کار خاصی انجام دادند. لطفا بساطتان را جمع کنید.

نوری در خصوص کمک میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس تصریح کرد:

در فدراسیون یک سری افراد دورهمی دارند و هرچقدر بخواهند پول به جیب می‌زنند. یک تیم خاص است که مخفیانه کمک‌های میلیاردی دریافت می‌کند و خداراشکر دستشان رو می‌شود. ما خیلی دوست داریم که به تیم‌ها کمک شود، اما اینکه تبعیض قائل شوند اصلاً درست نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:

ما در دوره‌ای بازیکنانی را از دست دادیم در حالی‌که می‌توانستیم سه گانه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. بازیکنانی مانند تیام، جباروف، پاتوسی و خیلی از بازیکنان ایرانی مانند ابراهیمی، مجید حسینی و... را از دست دادیم. آن‌ها در آن دوره به ما پول تزریق نکردند تا تیم به نابودی کشیده شد و همه رفتند. کمک‌هایی که به پرسپولیس شده یک به یک رو خواهد شد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند وزیر ورزش به استقلال کمک می‌کند، اما چیزی که شاهد هستیم این است که سرخ پوشان همه پول‌ها را به جیب می‌زنند.

وی درباره اظهارات سمیعی معاون باشگاه استقلال عنوان کرد:

سمیعی معاون باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام داد که به نفع تیم نیست. استقلال در حال حاضر بیش از هر چیزی به آرامش احتیاج دارد و چنین صحبت‌هایی آرامش تیم را بر هم می‌ریزد. استقلال در یک قدمی قهرمانی قرار دارد و این وظیفه سمیعی و اعضای هیأت مدیره است که آرامش تیم را فراهم کنند. آن دوره که سمیعی نبود کسانی بودند از جمله، عبدیان، موسوی و نامداری که از عاشقان استقلال هستند زمانی که استقلال داشت زمین می‌خورد، بازیکنان پول نداشتند و فدراسیون کمک نمی‌کرد این افراد به تیم کمک کردند تا تیم سر پا شود بعد سمیعی می‌گوید که آن‌ها پولشان را می‌خواهند. از نظر من کسی که کمک می‌کند گناه نکرده و نباید آن‌ها را در چشم هوادار خراب کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با صحبت‌های رشید مظاهری و کنایه به کادرفنی استقلال افزود:

مظاهری باید تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد و حرف‌های غیرحرفه‌ای نزند. به هر حال سن و سالی از او گذشته است و دیگر دوران حرف‌های کودکانه گذشته است. با گل‌هایی که مظاهری در لیگ قهرمانان دریافت کرد باید متوجه شود که خیلی کار دارد و فعلا در مقامی نیست که بخواهد قضاوت کند یا تیکه بیندازد. او باید به جای پرداختن به حرف‌های پوچ خودش را قوی کند که چند روز دیگر مقابل استقلال ضایع نشود. مظاهری می‌توانست در استقلال به گلر یک ایران تبدیل شود، اما خودش نخواست.

نوری در پایان در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل سپاهان خاطر نشان کرد:

استقلال مقابل سپاهان یک بازی ۶ امتیازی را در پیش دارد. سپاهان شاید خوب نتیجه نگرفته و از لیگ قهرمانان حذف شده، اما تیم یک دست و خطرناکی هستند، مخصوصا در خط حمله بسیار زهردار نشان داده‌اند. استقلال نباید به جدول دقت کند و با آرامش در‌ این مسابقه حاضر شود. سیلوا در چند دیداری که برای استقلال به میدان رفت نشان داد بازیکن باتجربه و قدرتمندی است و نبودش در این بازی در خط دفاع استقلال خلأ به وجود خواهد آورد. اگر به بازیکنان غرور دست ندهد آن‌ها با عبور از سپاهان ۸۰ درصد راه قهرمانی را طی خواهند کرد و با توانایی کادرفنی و مت بازیکنان پتانسیل قهرمانی را در این فصل داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها