|

ملاقات مدیر برنامه‌ های فوق ستاره با مدیر ورزشی بارسلونا

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ قصد جدایی از قهرمان آلمان را دارد و به نظر می‌رسد مقصد بعدی او بارسلونا باشد

لینک کوتاه کپی شد

روبرت لواندوفسکی که تا پایان ماه ژوئن 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، به نظر می‌رسد مصمم به جدایی از جمع باواریایی‌ها در تابستان پیش‌رو است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در شماره امروز (پنجشنبه) خود مدعی شد؛ مدیر برنامه‌های لواندوفسکی 33 ساله اخیراً سفری به مونیخ داشته تا با مدیران باشگاه بایرن برسر جدایی این مهاجم لهستانی مذاکره کند، این در حالی است که ماشین گلزنی بایرن از بارسلونا پیشنهاد دارد.

بر اساس این گزارش؛ مدیر برنامه‌های لواندوفسکی سپس در ادامه راهی شهر بارسلونا شده و با متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ دیداری داشته و ضمن خوردن شام با یکدیگر برسر جزییات انتقال احتمالی لواندوفسکی به نوکمپ بحث و گفت‌وگو کرده‌اند. طبق ادعای «اسپورت»؛ روبرت با یولیان ناگلسمان بر سر سبک بازی و با باشگاه بر سر تلاش برای جذب ارلینگ هالند اختلاف دارد.

در سوی دیگر خرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی خبر داد؛ بارسلونا به اطلاع مدیر برنامه‌های لواندوفسکی رسانده که حاضر هستند برای انتقال این مهاجم گلزن به نوکمپ 30 تا 35 میلیون یورو هزینه کنند و به او قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر پیشنهاد کنند و از روبرت می‌خواهند که برای ترک بایرن به مدیران این باشگاه آلمانی فشار بیاورد.

این مهاجم لهستانی که این فصل در 43 بازی از رقابت‌های مختلف 48 گل برای بایرن به ثمر رسانده، تاکنون در 372 بازی، آمار 342 گل‌زده و 71 پاس‌گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود برجای گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها