|

ادامه مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه های ستاره فرانسوی

به نظر می رسد احتمال تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا بیش از هر زمان دیگری شده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد عثمان دمبله، وینگر 24 ساله باشگاه بارسلونا در پایان این فصل با تیم آبی و اناری پوش به پایان می رسد و آینده این بازیکن همچنان در هاله ای از ابهام است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او این روزها به لطف اعتماد ژاوی تبدیل به یکی از مهره های مهم بارسلونا شده است و به نظر می رسد بر خلاف ژانویه که تمایلی به تمدید قراردادش نداشت، حالا تصمیمش را عوض کرده باشد.

به همین خاطر نیز روند تازه ای از مذاکرات برای تمدید قرارداد با مدیر برنامه های دمبله آغاز شده است و پس از دیدار مدیران بارسلونا با موسی سیسوکو، مدیر برنامه های دمبله در مراکش، حالا سیسوکو شب گذشته به بارسلونا آمده و دیداری با مدیران بارسا داشته است تا به مذاکرات ادامه دهند.

در حال حاضر به نظر می رسند طرفین تمایل به تمدید قرارداد دارند و برای رسیدن به توافق دارند و اگر چه از نظر مالی اختلاف نظر زیادی وجود دارد اما تمایل دمبله به ماندن در بارسلونا در کنار درخواست ژاوی برای نگه داشتن وینگر فرانسوی باعث شده است تا طرفین به دنبال رسیدن به توافق باشند اما به نظر نمی رسد این توافق به سرعت حاصل شود. به نظر می رسد تمدید قرارداد دمبله به مدت دو فصل و به شکل کوتاه مدت بهترین گزینه در شرایط فعلی برای طرفین است.

منابع نزدیک به بارسلونا دیدار شب گذشته را نشانه خوبی از احتمال توافق می دانند. چرا که چند هفته پیش این ترس وجود داشت که دمبله با باشگاه دیگری به توافقات اولیه رسیده باشد اما جلسه شب گذشته نشان می دهد که او هنوز تمایل به ماندن در بارسلونا دارد. حال به نظر می رسد بر خلاف ژانویه، احتمال رسیدن به توافق بسیار بالاتر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها