|

تنزل عجیب مهدی عبدی در لیگ؛ بعد نیمکت حالا سکونشین!

پدیده لیگ نوزدهم و ستاره لیگ بیستم پرسپولیس، خیلی زود به دردسر افتاده و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

کنار گذاشته شدن مهدی عبدی از پرسپولیس، تنبیه سخت یحیی برای ستاره خاطی این تیم بود. عبدی در بازی دوستانه پرسپولیس و نیروی زمینی، عملکرد بدی نداشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ عبدی بعد خروج از زمین اما، بدون هماهنگی با کادرفنی راهی ورزشگاه آزادی شد تا فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم را تماشا کند. این اتفاق در روزهای سخت و پرحاشیه پرسپولیس، هواداران و البته سرمربی این تیم را عصبانی کرد. عبدی فعلا، از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده و شاید بازی با پیکان را هم به همین دلیل از دست بدهد. بازیکنی که این روزها شباهتی به گلزن فصل پیش سرخپوشان ندارد.

عبدی لیگ نوزدهم، به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران مطرح شد. 4 گل زد و بازی‌های امیدوار کننده‌ای به نمایش گذاشت. فصل پیش، محروم شدن عیسی آل‌کثیر باعث شد عبدی نیم فصل اول تنها گزینه پرسپولیس در خط حمله باشد. فرصتی که از دست داد و تعداد کم گل‌هایش، باعث شد سرخپوشان نیم فصل دوم شهریار مغانلو را بخرند. اوج نمایش عبدی اما، به هفته‌های پایانی فصل گذشته مربوط می‌شد. عبدی در روزهایی که رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی جدی‌تر از همیشه بود، آماری رویایی داشت. او در 8 بازی آخر فصل، 7 گل زد و توانست عملکردی بهتر از آل‌کثیر و مغانلو داشته باشد. همین هم پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد حتی با وجود جدایی مغانلو، بتوانند این فصل هم روی گل‌های عبدی حساب کنند. اتفاقی که نیفتاد و آمار عبدی، دوباره با افت فاحشی روبرو شده است.

پرفراز و نشیب

این فصل برای عبدی، با دو گل مقابل نساجی در هفته دوم آغاز شد. عملکرد خوبی که ادامه پیدا نکرد و او تا پایان نیم فصل اول، فقط در دو بازی دیگر توانست گل بزند. عبدی نیم فصل دوم، با دو گل به ذوب آهن در جام حذفی و زدن گل سه امتیازی به فولاد در لیگ، به فرم خوبش برگشت. این بار هم روزهای خوب او، طولانی نشدند و فقط در یک بازی از 10 بازی آخر پرسپولیس توانسته دروازه حریف را باز کند. موقعیت‌هایی که او در بازی سوپرجام با فولاد از دست داد، شانس قهرمانی یک جام مهم را از پرسپولیس گرفت. بی‌انضبلطی اخیر، می‌تواند شرایط پیچیده‌تری برای عبدی بسازد. به خصوص که از زمان ورود شرزود تمیروف، یحیی گل‌محمدی مهاجم گل‌نزن ازبکستانی را هم به عبدی ترجیح می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها