|

سفر مهدی قایدی و زنش به دبی خوش یمن نبود!

فوتبال ایران هرچه نداشته باشد خصلت نابود کردن ستاره‌ ها را همواره در طول تاریخ حفظ کرده و حالا انگار جدیدترین طعمه خود را یافته؛ مهدی قایدی!

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی شماره ۱۰ تکنیکی استقلال که در دو فصل آخر حضورش در این تیم حسابی برای هواداران این تیم دلبری کرده بود حالا در مسیری قرار گرفته که اگر در آن بماند خیلی زود نامش از فوتبال محو خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ داستان، اما از تابستان سال قبل آغاز شده بود؛ در شرایطی همه منتظر انتقال قایدی به یک تیم اروپایی بودند تا مسیر پیشرفت خود را جدی‌تر دنبال کند، او و همسرش تصمیم گرفتند راهی امارات شوند و این سرآغاز افول قایدی بود. ۹ ماه پس از آن روز‌ها می‌توان انتقال قایدی به الاهلی را یک انتقال شکست‌خورده لقب داد که تنها حساب‌های بانکی باشو را پر کرده، ولی خیلی چیز‌ها مانند تیم ملی را از او گرفته است.

قایدی در چند ماه اخیر شرایط خوبی در امارات نداشته و کار به جایی رسیده که حتی روی نیمکت تیم اماراتی هم جایی ندارد. او در لیگ قهرمانان آسیا سر جمع ۴۵ دقیقه برای شباب الاهلی به میدان رفت. در لیگ امارات هم اوضاع برای او جالب نیست و فقط ۹۶۲ دقیقه بازی کرده و این اواخر تبدیل به یک نیمکت‌نشین محض شده است.

در ماه‌های اخیر بیشتر از آنکه صحنه‌های درخشش قایدی با لباس الاهلی دست به دست شود، تصاویر گردش او در شهر دوبی دیده شده و انگار ستاره سابق استقلال با دیدن زر و برق دوبی هدف اصلی خود را فراموش کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها