|

حقیقتی تلخ و ترسناک در انتظار کریستیانو رونالدو!

کریستیانو رونالدو با وجود داشتن یک فصل فردی خوب، از نظر تیمی اوضاع جالبی را سپری نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شرایط کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، روز به روز نگران‌کننده‌تر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ستاره‌ی 37 ساله پرتغالی در این فصل لیگ برتر آماری چشم‌گیر به ثبت رسانده و موفق شده 17 گل در 28 بازی به ثمر برساند. این یعنی رونالدو پس از محمد صلاح، دومین گل‌زن برتر لیگ برتر انگلیس است و بیش از 30% گل‌های منچستریونایتد را به ثمر رسانده است. با وجود این، منچستریونایتد یکی از بدترین فصول خود در لیگ برتر را سپری می‌کند. شیاطین سرخ در حال حاضر ششم جدول هستند. درست است که فاصله‌ی آن‌ها با رتبه چهارم دو امتیاز است اما آن‌ها نسبت به آرسنال و تاتنهام، دو بازی بیش‌تر هم دارند و این یعنی آن‌ها شانس بسیار پایینی برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد از رسیدن به لیگ قهرمانان ناامید شده و پیش‌تر گفته بود باید واقع‌بین باشند چرا که صحبت درباره‌ی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا منطقی به نظر نمی‌رسد. منچستریونایتد تا پایان فصل فقط سه بازی دیگر دارد و این یعنی آن‌ها برای چهارم شدن تقریبا به یک معجزه نیاز دارند. تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل چلسی که با گل‌زنی کریستیانو رونالدو همراه بود، انتقاد شدید روی کین را در پی داشت. اسطوره شیاطین سرخ، فصل منچستریونایتد را فاجعه‌بار توصیف کرده است.

این توصیف، درست به نظر می‌رسد چرا که منچستریونایتد با وجود جذب ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران نتایج ضعیفی گرفته است. این نتایج ضعیف، به احتمال بالا باعث می‌شود کریستیانو رونالدو اولین فصلش بدون بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. رونالدو از زمان اولین بازی‌اش برای اسپورتینگ در فصل 03-2002 همواره در لیگ قهرمانان اروپا شرکت داشته است. درست است که رونالدوی جوان در آن فصل نتوانست با اسپورتینگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور یابد اما در پلی‌آف این مسابقات مقابل اینتر به میدان رفت. رونالدو از فصل 04-2003 یعنی اولین فصل حضورش در منچستریونایتد، همواره در لیگ قهرمانان حاضر بوده و با زدن 140 گل، بهترین گل‌زن تاریخ این تورنمنت به شمار می‌رود. علاوه بر این، رونالدو رکورددار تعداد بازی، بیش‌ترین گل زده در یک فصل و بیش‌ترین گل در مراحل حذفی این مسابقات نیز محسوب می‌شود. 

فصل 23-2022 به زودی از راه خواهد رسید و اگر منچستریونایتد نتواند معجزه‌ای در فصل جاری رقم بزند، برای اولین بار کریستیانو رونالدو را در لیگ قهرمانان اروپا نخواهیم دید. رالف رانگنیک که قرار است به عنوان مشاور منچستریونایتد فعالیت کند، در خصوص احتمال ماندن کریستیانو رونالدو در این تیم گفته:

ماندن رونالدو در این تیم موضوعی است که باید بین تن هاخ، من و هیئت مدیره بررسی شود. کریستیانو یک سال دیگر قرارداد دارد اما مهم است بدانیم که او چه چیزهایی می‌خواهد و مایل به ماندن در تیم هست یا نه.

رونالدو که هشت گل از نه گل اخیر تیمش را به ثمر رسانده، قرار است با یک فصل خاص در دوران فوتبال طولانی و پرشکوهش روبه‌رو شود.

گزارش ویکتور رومرو از مارکا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها