|

2 بازی دوستانه، ترکیب استقلال برابر سپاهان را لو داد!

با نگاهی به ترکیب استقلال در دو بازی دوستانه برابر فجر سپاسی و هوادار، ترکیب این تیم در بازی با سپاهان را به راحتی می توان حدس زد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال بعد از پیروزی 4 بر صفر برابر فجرسپاسی، شب گذشته در دومین بازی دوستانه خود برابر هوادار متوقف شد تا آبی ها به این شکل آماده بازی با سپاهان شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این بین اگرچه فرهاد مجیدی از تیم رسانه ای باشگاه استقلال خواسته بود ترکیب آبی ها در این دو بازی منتشر نشود ولی عکس هایی از بازی وجود دارد که نشان می دهد استقلال در هر دو دیدار، بازی را با یک ترکیب ثابت شروع کرده است.

در این دو بازی سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی به میدان رفته و محمد دانشگر، روزبه چشمی و عارف غلامی مدافعان این تیم بوده اند. جعفر سلمانی و صالح حردانی هم به عنوان دو بال استقلال به میدان رفتند.

همچنین زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور دو هافبک دفاعی استقلال بوده و رودی ژستد، کوین یاماگا و امیرحسین حسین زاده مثلث خط حمله این تیم را تشکیل داده اند.

با این شرایط به نظر می رسد ترکیب استقلال در بازی با سپاهان به شرح زیر خواهد بود:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، کوین یاماگا و امیرحسین حسین زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها