|

(عکس)؛ مهدی طارمی گریه دختر هوادار پورتو را درآورد!

درخشش مهاجم ایرانی پورتو باعث شده محبوبیت او نزد هواداران این تیم بیش از حد باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پورتو بار دیگر موفق شد در ورزشگاه خانگی خودش به یک برد پرگل دیگر دست پیدا کند و این بار تیم ویزلا قربانی عطش شاگردان کنسیسائو برای فتح لیگ شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سفید‌آبی پوشان پورتو در روزی که مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب می‌دیدند با نتیجه ۲-۴ حریفشان را شکست دادند تا عملا قهرمانی خودشان را قطعی کرده باشند و برای رسیدن به این مهم به یک امتیاز یا فرا رسیدن پایان فصل احتیاج داشته باشند.

اما مانند تمام بازی‌های اخیر پورتو، مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم خوش درخشید. او در این مسابقه یک بار از روی نقطه پنالتی و یک‌بار دیگر با یک ضربه عقرب نصفه و نیمه دروازه حریف رده چهاردهمی را باز کرد تا باز هم‌ به روند  تاثیرگذاری‌هایش در نتایج پورتو ادامه دهد.

گلزنی مهدی این روزها به امری تکراری تبدیل شده اما این رویه نه‌تنها علاقه هواداران پورتو به او را در سطح مشخصی نگه نداشته است، بلکه هر روز به هواداران طارمی در این کشور اضافه می‌شود.

در پایان مسابقه بازیکنان برای تشکر از حمایت هواداران و پاسخ‌دادن به ابراز احساسات آنها به سمت سکوها رفتند. در این زمان و بعد از اینکه بازیکنان یکی یکی لباس‌های خودشان را به هواداران تقدیم می‌کردند، مهدی طارمی لباس خود را به دختر هواداری هدیه داد که با در دست‌ داشتن یک پلاکارد کوچک از ابتدای بازی پیراهن مهدی را درخواست کرده بود. او که بر روی یک بنر کوچک پرچم ایران را هم کشیده بود، از گرفتن پیراهن طارمی به حدی ذوق‌زده شد که قادر به کنترل احساساتش نبود و اشک از چشمانش جاری شد. اتفاق زیبایی که محبوبیت باورنکردنی مهدی طارمی در نزد هواداران پورتو را بیش از پیش به تصویر کشید.

بعد از حمایت پورتویی‌ها از طارمی در برابر هجمه‌های سایر تیم‌ها و انتقاد شدید آنها به نویسندگان و روزنامه‌نگاران حامی اسپورتینگ و بنفیکا، رابطه مهدی با هواداران و مسئولان پورتو عمیق‌تر شده و این موضوع تنها سد محکم در برابر یک انتقال بسیار بزرگ در تابستان خواهد بود. اتفاقی که البته دیر یا زود رقم‌ خواهد خورد اما محبت هواداران پورتو به ستاره بوشهری فوتبال ایران ممکن است وقوع آن را به تاخیر بیندازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها