|

یحیی گل محمدی کوتاه آمد!

مهدی عبدی که در دو جلسه قبلی اجازه تمرین با پرسپولیس را نداشت، از امروز می تواند در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی عبدی که به دلیل حضور در فینال جام حذفی و تماشای بازی نساجی و آلومینوم از سوی یحیی گل محمدی با تنبیه انضباطی مواجه شد و در تمرینات دو جلسه اخیر شرکت نکرد، قرار است از امروز در تمرین حاضر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گفته شده بود او باید با عذرخواهی از بقیه بازیکنان به تمرین برود و عبدی با این که دیروز در تمرین حاضر شد و گویا از بقیه هم عذرخواهی کرد اما باز هم یحیی به او اجازه تمرین نداد. حال این که چطور قرار است امروز به او مجوز تمرین داده شود، از آن نکات ابهامی است که باز هم بی جواب مانده است.

به هرحال شفاف سازی نکردن از سوی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس شایعات را به اوج خود رسانده است. جایی که مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس به خاطر یک خبر تعطیلی تمرین چندین و چند بیانیه و تکذبیه منتشر می کند تا انتقادها از یحیی و کادرفنی کاهش پیدا کند، خبر ممنوع التمرین شدن مهاجم اول پرسولیس در رسانه رسمی منتشر نشده و هیچ توضیحی در مورد دلیل تمرین نکردن و دلیل بازگشت عبدی اعلام نشده است، تا جایی که حتی شنیده شد دلیل ممنوع التمرین بودن مهدی عبدی مربوط به ویروس کرونا بوده که البته در خصوص این شایعه هم گفته شد او دیروز هم با پاسخ منفی تست راهی زمین تمرین شده و اجازه تمرین پیدا نکرده است.

به هر روی هرچه که هست و به هر دلیلی باشگاهی بزرگی چون پرسپولیس مهاجم تیمش را از تمرینات کنار می گذارد و هیچ توضیحی برای این امر منتشر نمی شود و درنهایت نیز شنیده می شود قرار است او از امروز به تمرینات برگردد؛ همین قدر شفاف و حرفه ای!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها