|

باشگاه نساجی اتهام مدیر مجموعه ورزشی آزادی را رد کرد!

مددی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی مدعی شد در پایان دیدار نساجی–آلومینیوم از سوی تماشاگران تیم مازنی به امکانات مجموعه ورزشی آزادی خسارت وارد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رضا نادری – معاون فرهنگی باشگاه نساجی در پاسخ به این ادعا گفت: من اصلا چنین چیزی ندیدم. حتی از سوی یک تماشاگر نساجی. هم تماشاگران نساجی و هم تماشاگران تیم آلومینیوم با وجود اینکه تیمشان بازنده شده بود و جام را از دست داده بود با آرامش استادیوم را ترک کردند و شما دیدید که در تصویر هیچ یک از تماشاگران دو تیم حتی به یک صندلی آسیب نزدند و این صحبت تنها یک اتهام است.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی ادامه داد: آقای مددی به تازگی مدریت مجموعه ورزشی آزادی را پذیرفته و به نظر من مجموعه با کمبود بودجه همراه است و می خواهد از باشگاه نساجی خسارت بگیرد. ای کاش ایشان کمی در مورد نحوه بلیت فروشی پیش از بازی صحبت می کرد که خیلی از تماشاگران نساجی حتی 3-4 ساعت پیش از بازی موفق به خرید بلیت نشدند. ای کاش ایشان کمی از سرویس های بهداشتی و آبخوری های فرسوده استادیوم آزادی صحبت می کرد و از تخته های تبلیغاتی پوسیده روی سکوها که دست تماشاگران را زخمی می کرد. ایشان بالطبع همیشه دی VIP و CIP می نشینند و این ها را نمی بیند. 80 هزار تماشاگر نساجی طی دو بازی مسیر 600 تا 700 کیلومتری قائمشهر و بالعکس را طی کردند تا به استادیوم آزادی بیایند. من فکر می کنم این حرف ها قشنگ نیست و بهتر است به نواقص استادیوم آزادی که یک سرمایه ملی است رسیدگی کنیم، ای کاش مددی این حرف ها را نمی زند و کام مردم مازندران را تلخ نمی کرد. من به شما قول می دهم اگر برای تمام ظرفیت استادیوم آزادی بلیت فروشی می شد کل استادیوم پر می شد. من جا دارد صمیمانه از تماشاگران تیم آلومینیوم اراک هم تشکر کنم که در نهایت ادب و احترام فقط تیم خود را تشویق کردند و در پایان هم بدون هیچ حادثه ای استادیوم را ترک کردند.

او هم چنین در پایان در پاسخ به تنش های به وجود آمده میان کادر فنی نساجی و آلومینیوم گفت: من در بین تماشاگران نبودم و هیچ صحنه ای را ندیدم و تنها این را می گویم ساکت الهامی قلب پاک و رئوفی دارد، من بارها با او برخورد کردم و می توانم این گواه را بدهم. کادر فنی دو تیم با هم دوست هستند و شک ندارم سوء‌تفاهم میان آنها در بازی روز چهارشنبه که در اراک برگزار می شود، برطرف خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها