|

پاسخ پرز به احتمال جذب امباپه؛ پیراهن رئال به همه ستاره های بزرگ دنیا می آید!

فلورنتینو پرز، رئیس رئال که تابستان در مورد جذب کیلیان امباپه با اطمینان خاصی صحبت می کرد، شب گذشته به ال چیرینگیتو پاسخی مبهم و عجیب داد.

لینک کوتاه کپی شد

دیروز از ساعت 18:45 به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول رفت و میهمان کاتالان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و با این پیروزی قهرمانی‌اش را مسجل کرد و جام را بالای سر برد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این بازی رودریگو دو بار در دقایق 33 و 43، مارکو آسنسیو در دقیقه 55 و کریم بنزما در دقیقه 81 گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. به این ترتیب رئال مادرید که حتی با یک تساوی هم قهرمانی‌اش را قطعی می‌کرد، سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد و برای سی‌و‌پنجمین بار فاتح لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا شد تا فاصله خود به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها با بارسلونا دومین تیم پرافتخار لالیگا به 9 مورد افزایش دهد. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل 20-2019 رقم خورد.

با این نتیجه رئال مادرید 81 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با سویای رده دومی به 17 امتیاز، عملاً رسیدن به صدر جدول را برای تعقیب کنندگانش غیرممکن کرد.

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید پس از این قهرمانی و در مصاحبه ای اختصاصی با برنامه ال چیرینگیتو گفت:« روز بسیار خوبی برای باشگاه و هوادران است. با درایت کارلو آنچلوتی و تغییر و تحولاتی که در مجموعه تیم دادیم، یک قهرمانی قاطعانه را به دست آوردیم و باید به همه تبریک گفت. در این قهرمانی نمی توان نقش یک نفر را برجسته کرد. آنچلوتی به خوبی توانست تیم را مدیریت کند و برنامه های تاکتیکی او نیز به خوبی جواب داد. اینجا در رئال بازیکنان عشق و علاقه خالصانه به تیم دارند و این نقطه تمایز ما محسوب می شود.»

 

خبرنگار از پرز سوال کرد که هواداران از او در مورد کیلیان امباپه سوال می کنند و من چه پاسخی باید بدهم. رئیس رئال گفت:« نیاز نیست پاسخی بدهی. بهتر است من هم پاسخی ندهم. فصل جاری که تمام شود، در مورد فصل آینده برنامه ریزی خواهیم کرد. من همیشه آسوده خاطرم، نه فقط در مورد قضیه امباپه که همیشه اینگونه هستم. پیراهن سفید رئال به همه ستاره های بزرگ فوتبال دنیا می آید. بهترین های دنیا همیشه می خواهند برای رئال بازی کنند. ما همین حالا بهترین ها را در اختیار داریم و تمرکز اصلی هم روی بازی چهارشنبه برابر سیتی است نه نقل و انتقالات.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی