|

مقصد عجیب کریس رونالدو که همه را شگفت زده خواهد کرد!

فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به رئال مادرید بازگردد.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و به منچستریونایتد پیوست، ممکن است پس از چهار سال به جمع سفیدپوشان مادریدی بازگردد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ این مهاجم ۳۷ ساله که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در این تیم افتخارات تیمی و انفرادی زیادی کسب کرد و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را هم به خود اختصاص داد، تابستان ۲۰۱۸ از جمع کهکشانی‌ها جدا و به یوونتوس پیوست.

نشریه انگلیسی «میرر»؛ با انتشار گزارشی مدعی شد؛ سران باشگاه رئال مادرید به دنبال بازگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو است، این در حالی است که آینده حرفه‌ای برنده پنج توپ طلا با حضور اریک تن‌هاخ در این تیم از تابستان پیش‌رو، در هاله‌ای از ابهام است.

پیش از این نشریه انگلیسی «دیلی استار» مدعی شده بود؛ رونالدو در برنامه‌های اریک تن‌هاخ نیست و این مربی هلندی قصد دارد فصل جدیدی را در این باشگاه و بدون حضور این فوق‌ستاره پرتغالی آغاز کند.

رونالدو که تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، تا به اینجای فصل در ۳۷ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۳ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است.

قرارداد فعلی برنده پنج توپ طلا در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ منقضی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها