|

سرمربی پرسپولیس گلر اول تیمش را انتخاب کرد

پرسپولیس باز هم با تغییر در ترکیب اصلی بازی با پیکان را آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از هفته ها تعطیلی بالاخره رقابت های لیگ برتر استارت می خورد و پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان قرار خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این میان طبیعی است با توجه به روند آماده سازی سرخ پوشان در تمرینات و تفکراتی که در این مدت به مجموعه دیکته شده، شاهد حضور بازیکنان تازه ای در ترکیب اصلی باشیم و قطعا یحیی گل محمدی تیمش را نسبت به آخرین بازی که مقابل آلومینوم اراک انجام داد، با چند تغییر راهی میدان خواهد کرد.

شنیده های دریافتی از تمرین حکایت از آن دارد بازگشت حامد لک به چارچوب دروازه پرسپولیس مهم ترین تغییر در ترکیب سرخ ها خواهد بود. اگرچه پیشرفت احمد گوهری ملموس به نظر می رسید اما حساسیت بازی های 6 هفته باقی مانده از یک سو و تفکر داوود فنایی و یحیی گل محمدی مبنی بر این که تجربه حامد لک می تواند در این مقطع و شرایط حساس بیشتر به تیم کمک کند، از سوی دیگر باعث شده تا به این لحظه حامد لک به گزینه اول یحیی برای حضور در چارچوب دروازه سرخ ها برای بازی با پیکان باشد.

مگر این که تا روز چهارشنبه اتفاقات خاص یا درون اردویی رخ دهد که البته در این فصل برای پرسپولیس کم اتفاق نیفتاده است، اتفاقاتی که در چند نوبت و در آخرین لحظات منجر به تغییر ترکیب پرسپولیس شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها