|

جانشین مسی به ترکیب بارسلونا برگشت

جانشین لیونل مسی در بارسلونا بعد از 4 ماه مصدومیت به میادین بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در دیدار بارسلونا مقابل مایورکا ، آنسو فاتی در دقیقه 75 وارد زمین شد تا پس از 4 ماه مصدومیت دوباره به میادین بازگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ ستاره آینده‌دار بارسلونا که جانشین شماره «10» مسی شده است، در این فصل 6 بازی (228 دقیقه ؛ میانگین در هر بازی 38 دقیقه) برای بارسلونا در لالیگا انجام داده ولی توانسته 3 گل بزند و یک پاس گل به ثبت رساند.

او از 2 فصل پیش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به جوان آینده‌دار بارسلونا لقب گرفت. همه از او صحبت کردند ولی فصل گذشته مصدومیت‌های شدید او شروع شد و از ترکیب بارسلونا بیرون رفت.

فصل گذشته فاتی از هفته دهم مصدوم شد و این مصدومیت به فصل جاری نیز رسید. او در هفته هفتم در بازی مقابل لوانته وارد بازی شد و توانست گلی زیبا به ثمر رساند. او که به امید بارسایی‌ها در روزهای تلخ با کومان بدل شده بود، دوباره پس از 4 بازی مصدوم شد و به دلیل همسترینگ 4 ماه به خانه رفت.

ژاوی در تمام مصاحبه‌هایش مدعی شده که نمی‌خواهد روی این بازیکن ریسک کند و این بازیکن، ستاره آینده‌دار بارسلونا است.

روزنامه موندو دپورتیوو در جلد امروز خود تیتر «ماموریت انجام شد» را به روی جلد برد و از عکس «آنسو فاتی» استفاده کرد. موندو نوشت که بارسلونا با پیروزی مقابل مایورکا ماموریت خود و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را به اتمام رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها