|

سرمربی پرتغالی در رادار سپاهان است؟!

به نظر می رسد سپاهانی ها برای فصل بعد سراغ یک سرمربی دیگر بروندو

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان با توجه به نتایج این فصل احتمالا تغییراتی را در راس ترکیب کادر فنی اش تجربه می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طلایی پوشان اصفهان این فصل نتوانستند در هیچ جامی موفق ظاهر شوند و در میانه های فصل با استعفای محرم نویدکیا، سرمربی خود رو به رو شدند که البته با تغییراتی در کادر فنی و اضافه شدن یک مربی پرتغالی این تیم با نویدکیا موقتا راهی رقابت های لیگ قهرمانان شد و در آن رقابت ها هم نتوانست از مرحله گروهی صعود کند تا به نوعی این فصل برای سپاهانی ها به پایان برسد و شایعات تغییرات در کادرفنی این تیم افزایش پیدا کند.

سپاهان پیش از انتخاب محرم نویدکیا علاقه خود برای جذب برانکو ایوانکوویچ را نشان داده بود اما ظاهرا این سرمربی شرایط همکاری با این تیم را ندارد و در مقطعی هم نام دراگان اسکوچیچ برای حضور روی نیمکت سپاهان مطرح شد که ظاهرا این قضیه هم بازارگرمی مدیربرنامه های این سرمربی بود اما از روز گذشته خبرهایی به گوش می رسد که ظاهرا قرار است پائولو سرجیو، سرمربی ای که مقطعی در صنعت نفت آبادان فعالیت کرده به عنوان سرمربی فصل آینده سپاهان انتخاب شود. البته صحت این انتخاب کاملا مشخص نیست اما به نظر می رسید اگر سپاهان قصد داشته باشد سراغ مربی های ایرانی مثل یحیی گل محمدی نرود، برای نفر اول کادر فنی اش یک نام بزرگ انتخاب کند و سرجیو در دسته بندی سرمربیان بزرگ فوتبال قرار نمی گیرد. بودجه سپاهان این اجازه را به ساکت می دهد که اگر قصدش برای عبور از محرم نویدکیا جدی باشد، مربیان بزرگ تر از سرمربی ارزان قیمت پرتغالی که سابقه هدایت نفت آبادان را دارد و فعلا شاغل در لیگ پرتغال است را به خدمت بگیرد.

این سرمربی پرتغالی هم اکنون در لیگ پرتغال حضور دارد و به عنوان سرمربی پیام نیازمند در تیم پورتیموننزه فعالیت می کند و حتی در یکی از بازی‌ های هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو موفق شده بود تیم پورتیموننزه را با نتیجه پرگل 7 بر صفر شکست بدهد و کمیته انضباطی این کشور این بازی را از لحاظ تبانی مورد بررسی قرار گرفته چرا که سرجیو از ترکیب عجیبی در این بازی استفاده کرده بود.

حالا باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار نیمکت سپاهان برای فصل آینده است... محرم نویدکیا و سپاهان 6 بازی دیگر به پایان راه می رسند. روز گذشته شایعه شد محرم نویدکیا جای خود را به الکس نوری می دهد اما محمدرضا ساکت این شایعه را هم کذب محض خواند. شاید هنوز هم احتمال داشته باشد محرم نویدکیا با 6 نتیجه خوب در 6 هفته پایانی در سپاهان بماند اما اگر از این تیم جدا شود، احتمالا سپاهان دنبال سرمربی خارجی می رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها