|

انتخاب یحیی برای پست دفاع چپ پرسپولیس کدام ستاره است؟

گل محمدی هنوز برای استفاده از مدافع چپ خود برای بازی با پیکان به جمع بندی نهایی نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

کادر فنی پرسپولیس در بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان از علی شجاعی در ترکیب اصلی خود استفاده کرد و این بازیکن در منطقه چپ خط دفاعی به میدان رفت. گل حریف از منطقه او به ثمر رسید و همین کافی بود تا یحیی در بازی با نیروی زمینی به سعید اقایی میدان دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مشکل بزرگ تیم یحیی هم همین است. بعضی بازیکن ها با اولین اشتباه راهی نیمکت می شوند و بعضی نفرات این حق را دارند تا همیشه فیکس باشند تا در ترکیب تیم جا بیافتند. به هر حال روی همین اشتباه شجاعی باعث شده تا نزدیکان به گل محمدی پیش بینی کنند سعید آقایی باز هم از شجاعی به ترکیب اصلی نزدیکتر است و بعید نیست در مصاف با پیکان او در ارنج اصلی قرار بگیرد. اگرچه سعید آقایی در این فصل در مجموع بازی های پرفرزاونشیبی ارائه داده و نمودار او هم مثل تمامی بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی و روحی کاملا نزولی بوده است. اما علی شجاعی هم از آن دست بازیکنانی است که از با یک اشتباه راهی نیمکت می شوند و فرصتی برای اشتباه دوم ندارند.

حال باید منتظر بود ود دید در شرایطی که وحید امیری همچنان در بازی با پیکان مصدوم است چه کسی قرار است در منطقه چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی کند. سعید آقایی یا علی شجاعی که در بازی رفت یکی از گلزنان بازی هم لقب گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها