|

نیمکت نشینی ادامه دار مدافع پرسپولیس!

برخلاف انتظار شنیده می شود علیرضا ابراهیمی همچنان در بازی با پیکان نیمکت نشین خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

بزرگترین ابهام ترکیب پرسپولیس از ابتدای فصل تا به امروز نیمکت نشینی های علیرضا ابراهیمی بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حالی که بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به دفعات مختلف در پست های نختللف به میدان رفتند و حتی برخی از آن ها با توجه با آزمون و خطاهای بسیار همچنان به استفاده شان در ترکیب اصرار می شد، اما کاپیتان فصل قبل گل گهر که با سروصدای زیاد پرسپولیسی شد نه تنها هیچ وقت مورد توجه یحیی قرار نگرفت، بلکه هرگاه به میدان آمد در پست غیر تخصصی مهاجم بود و در معدود دقایقی هم که به عنوان مدافع بازی کرد با کوچکترین اشتباهی باز به نیمکت و سکوها پیچ و مهره شد.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا هواداران پرسپولیس نیز با متقدان همراه شده و در فضای مجازی این پرسش منطقی را از یحیی گل محمدی مطرح کنند که چرا به این مدافع بازی نمی دهد. این انتقادات بعد از بازی با آلومینیوم اراک که با بازی ضعیف مدافعان پرسپولیس، شکست سرخ ها و حذف آن ها از جام حذفی همراه شد، به اوج رسید و هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و در استادیوم از کادرفنی خود خواستند تا از تمام داشته های خود بهره برده و ترکیب تیم بر اساس شایستگی های فنی چیده شود.

به همین دلیل پیش بینی می شد برای بازی با پیکان بالاخره این فرصت در اختیار علیرضا ابراهیمی قرارداده شود تا پس از مدتها بتواند در ترکیب خط دفاعی سرخ ها راهی میدان شود. آن هم در شرایطی که فرشاد فرجی مصدوم است و حنانوف نیز با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی های گذشته از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. اما خبرهای دریافتی از شاهدین تمرین نشان می دهد که کماکان یحیی گل محمدی علاقه ای به استفاده از ابراهیمی نداشته و به احتمال زیاد زوج خط دفاعی پرسپولیس مقابل پیکان در غیاب ابراهیمی بسته خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها