|

ستاره هلندی بارسلونا در این تیم ماندنی شد!

بنابر ادعای اسپورت ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا تصمیم گرفته به کار خود در این تیم ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

رونالد کومان از همان ابتدای حضور روی نیمکت بارسلونا به شدت برای جذب ممفیس دیپای تلاش کرد و این بال هلندی در نهایت در تابستان سال گذشته از لیون راهی نوکمپ شد. اما با جدایی سرمربی هلندی و البته مصدومیت ممفیس دیپای، شرایط برای او تنها چند ماه پس از این انتقال متفاوت شده و احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هر چند دیپای با به ثمر رساندن ۱۱ گل در این فصل از رقابت‌های لالیگا عملکرد بدی نداشته و پس از مصدومیت توانسته زیر نظر ژاوی به میدان رفته و گلزنی هم کند اما او در ایده های سرمربی جدید بارسا جای ثابتی ندارد. مثلث دمبله، فران تورس و امریک اوبامیانگ در هفته‌های اخیر بیشتر مورد اقبال ژاوی قرار گرفته اند و همین موضوع شایعات جدایی دیپای را افزایش داده است.

نشریه اسپورت چندی پیش در گزارشی مدعی شد تیم هایی به خصوص از لیگ ایتالیا مانند ناپولی وجود دارند که خواهان جذب ممفیس دیپای در تابستان هستند، اما این بازیکن تا پایان فصل هیچ تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت. 

در همین راستا اکنون اسپورت گزارش دیگری در این باره منتشر کرده و مدعی شده که برخلاف گمانه‌زنی‌های قبلی و اینکه گفته می‌شد دیپای خواهان ترک بارسلونا در تابستان پیش رو است او تصمیم گرفته که در بلوگرانا بماند و فصل آینده نیز به کار خود در این تیم ادامه دهد. مهاجم هلندی این تصمیم خود را به اطلاع مدیران بارسلونا نیز رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها