|

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان چهارشنبه 14 اردیبهشت

پرسپولیس در یکی از بحرانی ترین شرایط بازیکنان خود باید با سرمربی محروم به دنبال سه امتیاز دیدار با پیکان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری در حالی به مصاف پیکان تهران می‌رود که تفاضل ۶ امتیازی با استقلال تهران کار را برای این تیم سخت‌تر از همیشه کرده است.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ سرخپوشان پایتخت برای کاهش اختلاف امتیاز با استقلال چاره‌ای جز بردن خودروسازان ندارند اما نبود وحید امیری و فرشاد فرجی به دلیل مصدومیت و مهدی ترابی به دلیل محرومیت کار را برای یحیی گل محمدی که او نیز به دلیل جنجال‌های دربی پایتخت همچنان محروم است و روی نیمکت نمی‌نشیند سخت خواهد کرد.

بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس رقابت بین او و احمد گوهری را برای ایستادن در چارچوب دروازه این تیم بار دیگر افزایش داده است اما مشخص نیست گل محمدی بین گزینه شاگرد بی انضباط و دروازه‌بان کم تجربه کدام یک را انتخاب خواهد کرد.

گل محمدی که با بحران گل‌های خورده فراوان در دیدارهای فصل جاری لیگ برتر دست و پنجه نرم می‌کند باید فکری به حال عمق دفاع این تیم کند. از این رو بعید نیست سیدجلال حسینی با بازگشت به قلب دفاع بتواند سد مستحکمی مقابل مهاجمان سرعتی پیکان ایجاد کند.

علی نعمتی بازیکن قابل اطمینان کادر فنی سرخپوشان است که احتمال می‌رود در این دیدار از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. او در خط هافبک با وجود نبود مهدی ترابی و وحید امیری چاره‌ای جز استفاده از رضا اسدی، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در کنار احسان پهلوان ندارد. همچنین شرایط سیامک نعمتی نیز رو به بهبود بوده است اما دوری طولانی مدت او می‌تواند مانع از حضور ثابت او در کمربند میانی پرسپولیس شود.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد امید عالیشاه را به عنوان زوج مکمل مهاجم این تیم در ترکیب قرار دهد اما در خط حمله نیز همچنان بازی کردن یا نکردن مهدی عبدی یا شیرزود تمیروف در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ضمن اینکه حامد پاکدل نیز شرایط حضور در میدان را پیدا کرده است اما فروغ همیشگی را در تمرینات هفته‌های گذشته نداشته است.

استراتژی پرسپولیس با هر یک از این بازیکنان چاره‌ای جز بردن پیکان را نباید در ذهن سرخپوشان ایجاد کند؛ در غیر این صورت نه تنها پرسپولیس فاصله با استقلال را کاهش نمی‌دهد بلکه با بحرانی جدید دست و پنجه نرم می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها