|

گل دوم پرسپولیس به پیکان آفساید بود؟

مدیررسانه‌ای باشگاه پیکان می‌گوید کاش داور بازی به امید عالیشاه کارت قرمز نمی‌داد و در بقیه صحنه‌ ها قضاوت عادلانه‌ای صورت می‌گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پیکان نسبت به قضاوت تیم داوری بازی با پرسپولیس اعتراض دارد و معتقد است که گل دوم سرخ‌پوشان در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امیر صادقی‌پناه مدیررسانه این تیم در این خصوص می‌گوید: ما از قبل از بازی با توجه به فشارهای رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس و مصاحبه‌هایی که انجام شده بود، نگرانی‌هایی بابت قضاوت رضا عادل داشتیم. ما فقط می‌گوییم کاش آقای عادل آن اخراج را انجام نمی‌داد چون بعد از آن کارت قرمز تمام سوت‌ها به ضرر پیکان زده شد؛ حتی سوت‌های وسط زمین.

وی افزود: متاسفانه روی صحنه گل اول تیم پرسپولیس، قبل از گل یک خطای واضح روی بازیکن ما امیرحسین جدی لب خط و جلوی چشم کمک داور اول و داور چهارم انجام شد اما خطا را نگرفتند و همان توپ وارد دروازه ما شد.

مدیررسانه پیکان با اشاره به صحنه گل دوم اظهار داشت: روی صحنه گل دوم پرسپولیس علاوه بر اینکه از نظر ما، بازیکن ما هیچ خطایی انجام نداد و داور خطا گرفت و یک ایستگاهی به پرسپولیس تقدیم کرد، گل کاملا در شرایط آفساید به ثمر رسید. کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند‌ اما از نظر ما گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود و به این راحتی داوری به ضرر ما سوت زد.

صادقی پناه با اشاره به نامه رسمی این باشگاه بابت قضاوت داور در بازی امروز عنوان کرد: ما قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم و به‌صورت رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته داوران نامه می‌زنیم تا از حق‌مان دفاع کنیم؛ البته می‌دانیم نتیجه بازی برنمی‌گردد اما امیدواریم که کمیته داوران با بازبینی صحنه‌ها حداقل در راستای برقراری عدالت در بازی‌های بعدی تلاش کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها