|

وعده خاص پاکدل به هواداران پرسپولیس

پاکدل در خصوص عملکرد خودش تا اینجای لیگ و همچنین پرسپولیس در راه رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر صحبت‌هایی کرد

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به روند حرکتی این تیم در راه کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و همچنین گلزنی‌های خود در این راه واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل پیکان به فاصله 4 امتیازی صدر جدول رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با انگیزه بیشتری در 5 بازی باقیمانده تا پایان لیگ حاضر شوند. در این بین حامد پاکدل مهاجم تیم پرسپولیس نقش بسزایی داشت و موفق شد با گل زودهنگام مقابل پیکان روند این بازی را به سود سرخ‌پوشان کند.

پاکدل در خصوص عملکرد خودش تا اینجای لیگ و همچنین پرسپولیس در راه رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

در ابتدا از بازی با پیکان و برد خوبی که در این بازی به دست آوردید صحبت کن.

بازی با پیکان اولین فینال از 6 فینالی بود که ما در پیش داشتیم و به نظرم مهمترین و حساس‌ترین بازی ما با همین تیم پیکان بود. خیلی خوشحالم که با یک بازی خوب موفق شدیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم و حالا با یک روحیه عالی آماده 5 بازی باقیمانده تا پایان لیگ خواهیم بود.

گل زودهنگام و البته به موقعی زدی. درباره این گل بگو.

نه اینکه چون این گل را من زدم این را می‌گویم بلکه گلی که زدیم واقعاً حرفه‌ای بود و به سبک گل‌های کلاسیک توانستیم گلزنی کنیم. با یک کار تیمی و با کمترین ضربه به توپ توانستیم گل بزنیم که به نظر من یک گل الگو به ثمر رسید. خوشحالم که من توانستم این گل را بزنم تا دل هواداران را شاد کنم.

اخراج امید عالیشاه پرسپولیسی‌ها را نگران کرد چرا که این امکان وجود داشت تیم پیکان بتواند نتیجه را جبران کند. خود شما از این مسأله نگران نبودید؟

خب طبیعی است که وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود سیستم بازی‌اش دچار مشکل خواهد شد و همه چیز به هم می‌ریزد. وقتی یک تیم یکی از بازیکنانش را از دست می‌دهد فشار بیشتری را تحمل می‌کند. ما از نظر تاکتیکی و بدنی انرژی بیشتری گذاشتیم تا کمبود یک بازیکن به ما ضربه نزند. خوشبختانه با تغییر سیستم و دوندگی زیاد جای خالی امید عالیشاه را پر کردیم و با وجود اینکه بازی بسیار سختی شده بود اما برنده از زمین بیرون آمدیم.

بازی بعد با ذوب‌آهن در اصفهان خواهد بود. از این تیم چقدر شناخت دارید؟

همانطور که گفتم هر بازی برای ما یک فینال به حساب می‌آید و این اغراق نیست. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و مطمئن باشید که با همه توان مقابل ذوب‌آهن حاضر خواهیم شد تا بتوانیم یک سه امتیاز دیگر را کسب کرده و شرایط خودمان را بهتر کنیم.

بازی در اصفهان معمولاً برای همه تیم‌ها سخت می‌شود. فکر می‌کنی این مسأله در بازی با ذوب‌آهن تکرار خواهد شد؟

هیچ بازی در لیگ آسان نیست اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما در هر بازی برای برد و سه امتیاز بازی می‌کنیم. هر بازی برای ما آخرین بازی به حساب می‌آید و حکم فینال را دارد. در این بازی‌ها ما دیگر جای اشتباه نداریم و می‌دانیم که هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد اما چیزی که مهم است تلاش ما برای گرفتن سه امتیاز این بازی‌ها خواهد بود. هواداران بدانند که ما با همه توان وارد بازی خواهیم شد و چیزی جزء 3 امتیاز را نمی‌خواهیم.

با رأی کمیته انضباطی پرسپولیس از حضور یحیی گل‌محمدی در بازی‌هایش محروم است. نبود سرمربی تیم در بازی با پیکان و حتی بازی‌های بعدی چقدر کار شما را سخت می‌کند؟

طبیعی است وقتی سرمربی در کنار تیم نباشد کار واقعاً سخت خواهد بود و می‌توانم بگویم نبود آقا یحیی حتما تأثیرگذار است اما با صحبت‌های او ما به خودباوری رسیده‌ایم و می‌دانیم که در شرایطی قرار داریم که جای اشتباه وجود ندارد. کار ما فقط بردن است و هر بازی را خواهیم برد تا به قهرمانی برسیم.

درباره قهرمانی صحبت کردی. در شرایط فعلی هم استقلال بازی‌های سختی تا پایان لیگ دارد و هم پرسپولیس. پیش‌بینی خودت از اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود را بگو!

الان فاصله ما تا صدر جدول 4 امتیاز است و این همه زیبایی فوتبال است چرا که در فوتبال هیچ قابل پیش‌بینی نیست. ما فاصله 6 امتیازی را به 4 امتیاز رساندیم و این توانایی را داریم تا فاصله امتیازات را کمتر هم بکنیم. وظیفه ما این است که در هر بازی برنده شویم و ببینیم که آخر فصل چه می‌شود. هواداران بدانند که ما تا آخر فصل از رقابت عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

حدود 320 دقیقه در پرسپولیس بازی کرده‌ای و 5 گل زدی. آمار نسبتاً‌ خوبی است و شاید اگر بیشتر بازی می‌کردی بیشتر هم گلزنی می‌کردی. از عملکرد خودت تا اینجا راضی هستی یا اینکه فکر می‌کنی می‌توانستی بهتر از این هم بشوی؟

به هر حال شرایط به گونه‌ای بوده که به من بازی کمتر رسید اما شرایط سختی وجود داشت و دچار بدشانسی شدم و یک مصدومیت بد موقع داشتم. با این همه تلاش کردم تا برای تیمی که دوستش دارم مؤثر باشم. هر چند دقیقه‌ای به من بازی برسد خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام تأثیرگذار باشم. امیدوارم در آینده اگر باز هم فرصت بازی به من رسید بتوانم برای پرسپولیس مؤثر بوده و هواداران را خوشحال کنم. با بدشانسی روبه‌رو شدم و کمتر بازی کردم اما در نهایت هر چه کادر فنی صلاح بداند ملاک همان خواهد بود.

با شرایط موجود انتظارات هواداران از تو بالاتر رفته است. با این شرایط مشکلی نداری؟

به هر حال اینجا پرسپولیس است و هر بازیکنی که در این تیم باشد توقعات از او بالاست اما همین مسائل انگیزه مرا بیشتر می‌کند تا با قدرت بیشتری تلاش کنم و برای تیمم مؤثر باشم. همه بازیکنان و کادر فنی یک هدف دارند و آن خوشحالی هواداران است.

اگر صحبتی پایانی داری بگو.

واقعاً باید از هواداران عزیز پرسپولیس تشکر کنم که در هر شرایطی از ما حمایت کردند. امیدوارم در این 5 بازی باقیمانده هم حمایت خود را از ما دریغ نکنند و بدانند که ما 5 فینال در پیش داریم و نیاز به حمایت آنها خواهیم داشت که برای ما قوت قلب باشند. امیدوارم با برد در بازی‌های باقیمانده جام قهرمانی را بالای سر ببریم و باعث خوشحالی هواداران شویم. تیم ما این پتانسیل را دارد و شک نکنید که تلاش خواهیم این اتفاق رخ بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها