|

واکنش ستاره ملی پوش سپاهان به پیشنهاد پرسپولیس

اسماعیلی‌فر در فصلی که به پنج هفته پایانی‌اش رسیده‌ایم، یکی از بازیکنان پرکار و خوب سپاهان بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیلی فر علاوه بر حضور ثابت در مسابقات جام حذفی، در ۲۵ مسابقه لیگ برتر به میدان رفته و در شش مسابقه سنگین طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم در میان یازده مرد اصلی محرم نویدکیا بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ از او به عنوان یکی از خریدهای فصل بعد پرسپولیس نام برده می شود که سابقه کار با گل محمدی را دارد. او درباره این انتقال صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

*قراردادم پایان فصل تمام می‌شود اما تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم فقط یک تیم به من پیشنهاد داده است که بخواهم با آن قرارداد ببندم و آن هم تیم خودم سپاهان است. تا این لحظه هیچ پیشنهاد دیگری نگرفته‌ام که بگویم می‌خواهم به فلان تیم بروم. فقط سپاهان پیشنهاد داده که آن هم گفته‌ام پنج بازی تمام شود و بنشینیم درباره قرارداد و آینده صحبت کنیم. مطمئن هم باشید تا لحظه ای که در سپاهان باشم چه یک دقیقه دیگر و چه تا ده سال دیگر، تمام فکر و ذکرم سپاهان است. دقیقا کاری که برای ذوب آهن و تراکتور کردم همین بود.

*من سرباز تراکتور بودم و تا آخرین روزی که بازی کردم و با تراکتور قرارداد داشتم با تمام وجود بازی کردم، همین کار را برای ذوب آهن کردم و همین کار را برای سپاهان هم می‌کنم. اگر قسمت شد و شرایط فراهم بود انشاالله سال های دیگر هم در سپاهان بازی می‌کنم و اگر فراهم نبود و قسمت چیز دیگری بود سپاهان یکی از بهترین خاطرات زندگی‌ام می‌شود و همیشه مدیونش هستم. اما الان هیچ چیزی مشخص نیست؛ چون من نه نظر باشگاه را درباره خودم می‌دانم و نه باشگاه نظر من را می‌داند؛ چون هیچ صحبتی با هم نکرده‌ایم. فقط یک پیشنهاد لفظی بود که به من گفتند برای فصل بعد آخر فصل بنشینیم و مذاکره کنیم. من هم با تمام میل استقبال می‌کنم، چون دو سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم و هم اینجا یکی از بهترین باشگاه های ایران است. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر به توافق نرسیدیم آن زمان تصمیم دیگری برای زندگی ام می‌گیرم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها