|

فوق ستاره منچستریونایتد راهی سیتی می شود؟!

به احتمال فراوان پل پوگبا اولین بازیکن جدا شده از جمع شیاطین سرخ خوهاد بود.

لینک کوتاه کپی شد

 منچسترسیتی فرصت جذب رایگان پل پوگبا را ارزیابی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  پارس فوتبال؛ انتقال پل پوگبا به منچسترسیتی می‌تواند یکی از متحیرکننده‌ترین انتقال‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس باشد. قرارداد پوگبا با شیاطین سرخ ماه آینده تمام می‌شود و او پنج سال پس از انتقال 105 میلیون یورویی‌اش به منچستریونایتد، این باشگاه را به صورت رایگان ترک می‌کند. باشگاه منچسترسیتی برای جذب پل پوگبا تماس‌های اولیه را برقرار کرده است، گرچه آن‌ها برای تکمیل انتقال کاملا محتاط هستند. هزینه‌های انتقال پوگبا که همین حالا در منچستریونایتد هفته‌ای 290 هزار پوند دست‌مزد می‌گیرد، مشکلی در ساختار مالی منچسترسیتی ایجاد نخواهد کرد.

با توجه به جدایی فرناندینیو از منچسترسیتی، یک جای خالی در خط هافبک سیتیزن‌ها وجود خواهد داشت. پپ گواردیولا یکی از تحسین‌کنندگان پل پوگبا است و با وجود مشکلات این هافبک فرانسوی در منچستریونایتد، گواردیولا از جذب او استقبال می‌کند. گواردیولا از اهمیت پوگبا در ترکیب تیم ملی فرانسه آگاه است و اعتقاد دارد او در یک باشگاه با محیطی سالم، می‌تواند عملکردش در تیم ملی را به نمایش بگذارد. 

خوش‌وبش گواردیولا و پوگبا

گواردیولا چهار سال پیش گفته بود مینو رایولا، ایجنت فقید پل پوگبا با او برای انتقال موکلش به منچسترسیتی تماس گرفته بود. همواره میان گواردیولا و رایولا تنش‌هایی وجود داشت اما با وجود این، گواردیولا همواره از ایده جذب پوگبا استقبال می‌کرد. پوگبای 29 ساله از نظر سنی، بازیکن مناسب محیط منچسترسیتی نیست اما ایده جذب رایگان پوگبا چیزی نیست که سران سیتیزن‌ها ساده از آن بگذرند. اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد که به زودی کارش را در این باشگاه شروع خواهد کرد، انتظار جدایی پوگبا را دارد. انتقال پوگبا به منچسترسیتی می‌تواند یاد و خاطره‌ی انتقال کارلوس توز از منچستریونایتد به منچسترسیتی در سال 2009 را زنده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها