|

شرط امباپه برای ماندن در پاریس؛ نفر اول باشم، بالاتر از مسی و نیمار!

داستان ماندن یا جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن تبدیل به داغ‌ترین سوژه روز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنان جذاب‌ترین سوژه نقل‌وانتقالاتی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ قرارداد او  در انتهای همین فصل با پاریسی‌ها تمام می‌شود و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی هر تیم دیگری شود. جدایی او ولی چندان ساده به نظر نمی‌رسد چون رسانه‌های فرانسوی نوشته‌اند خانواده سلطنتی قطر با پدر و مادر امباپه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند. رسانه‌های ورزشی اسپانیایی نوشته‌ همتایان فرانسوی را تکذیب کرده و گفته‌اند قرارداد امباپه با رئال مادرید به زودی رسمی می‌شود. در این بین، خود امباپه سکوت کرده و در معدود گفتگو‌هایی که داشته به صورت دوپهلو به این مورد پاسخ مبهم می‌دهد؛ گا‌ها از حرف‌هایش اینطور تعبیر می‌شود که ماندنی است و بعضا هم اینطور برداشت می‌شود که تصمیمش برای رفتن از پاریس را گرفته است. 

جنجالی که «لوپاریزین» به پا کرد

همین روز گذشته بود که روزنامه «لوپاریزین»، رسانه نزدیک به پاری‌سن‌ژرمن در خبری داغ نوشت مسئولان باشگاه با امباپه به توافق رسیده و قرارداد او به زودی تمدید می‌شود. این روزنامه فرانسوی از مذاکره پاریسی‌ها با مادر امباپه حرف زده و از این نوشته بودند آن‌ها چراغ سبز نشان داده که پسرشان در پاریس ماندنی است. ساعاتی بعد از این بمب خبری، مادر امباپه ابتدا در توییتر چنین خبری را تکذیب کرد.

او نوشت کیلیان هنوز تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته و قرار است به همراه خانواده، تصمیمی بگیریم که بیشترین منفعت را برای او داشته باشد. اندکی بعد گفت‌وگوی مادر امباپه با رسانه‌های اسپانیایی سروصدای بیشتری به پا کرد. به نقل از «مارکا» مادر کیلیان گفته بود خبر تمدید کذب است و رئال مادرید در صدر خواسته‌های پسرش قرار گرفته است. این جنجال اما با رویکرد دیگری از سوی روزنامه «اکیپ» مواجه شد. معروف‌ترین روزنامه ورزشی فرانسه نوشت مادر امباپه در گفتگو با رسانه‌های اسپانیایی اسمی از رئال مادرید نبرده و منظورش این بوده که کیلیان ترجیح می‌دهد به تیمی دیگر برود.

درخواست غیرمستقیم امباپه از پاریسی‌ها

حالا که بحث تازه سروصدای زیادی به همراه داشته، رسانه‌های فرانسوی موضوعی جدید درباره این بازیکن ۲۳ ساله مطرح کرده‌اند که در نوع خود جالب است. «دامین دگور» خبرنگار معروف فرانسوی‌ها در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اکیپ» پرده از خواسته خانواده امباپه و شخص کیلیان برداشته است. او می‌گوید: «بحثی که خود امباپه و خانواده‌اش از ابتدا داشته‌اند پول نبوده است. موضوع این است آنها به چیزی اعتقاد دارند که بقیه نمی‌خواهند باورش کنند. مسئله به ارزش این بازیکن برمی‌گردد. آن‌ها می‌خواهند دستمزد کیلیان بیشتر از نیمار و لیونل مسی باشد. این تنها موضوعی است که باشگاه می‌تواند به این خانواده ثابت کند قدر ارزش واقعی این پسر را می‌داند. در واقع تنها دلیل اثبات عشق پاری‌سن‌ژرمن به امباپه همین مورد است».

حالا اگر پاری‌سن‌ژرمن بخواهد چنین عشقی را ثابت کند باید هزینه زیادی بپردازد. در واقع تمدید قرارداد امباپه برای آن‌ها بار مالی زیادی خواهد داشت. آنطور که فرانسوی‌ها نوشته‌اند، قبل از هر چیزی باید رقم صد میلیون یورو بابت بند وفاداری به حساب امباپه واریز شود و رقم ۵۰ میلیون یورو هم سالیانه دستمزد او خواهد بود؛ رقمی که مشخصا امباپه را بالاتر از نیمار و مسی قرار می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی