|

کار رئال مادرید برای جذب امباپه سخت شد!

رئال در مسیر توافق با ام باپه با مشکلاتی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

انتشار اخبار ضد و نقیض پیرامون کیلیان ام باپه ادامه دارد. در اسپانیا می‌گویند مشکلاتی در مسیر پیوستن این ستاره‌ی فرانسوی به رئال مادرید وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته روزنامه اسپانیایی El Pais، نمایندگان کیلیان ام باپه از پیشنهاد رئال مادرید ناامید شده‌اند. رئال مادرید در نظر دارد تنها نیمی از حق تصویر کیلیان ام باپه را در اختیار بازیکن بگذارد اما این در حالی است که خود بازیکن، صد درصد حق تصویرش را می‌خواهد. رئال مادرید هرگز در تاریخش به هیچ بازیکنی حق تصویر کاملش را نداده است. کریستیانو رونالدو و دیوید بکام به عنوان چهره‌های مشهور و تبلیغاتی رئال مادرید، 60% از حق تصویرشان را در اختیار داشتند. نمایندگان ام باپه از این پیشنهاد رئال مادرید، شگفت‌زده شده‌اند و انتظار نداشتند لوس بلانکوس پیشنهاد حق تصویر 50 درصدی ارائه کند.

طبق ادعای El Pais، پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد کیلیان ام باپه به این صورت است: 80 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد، 40 میلیون یورو خالص در سال اول و 50 میلیون یورو خالص در سال دوم، به همراه حق تصویر صد درصدی. اگر این پیشنهاد پی اس جی واقعی باشد، کار رئال مادرید برای جذب ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه خیلی سخت می‌شود. همه این‌ها در حالی است که پیش‌تر مادر کیلیان ام باپه توافق با رئال مادرید و پاری سن ژرمن را تکذیب کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها